• MissKaos

December bebis 2013

Plopps80 skrev 2013-08-20 19:01:06 följande:

Tror det är extremt ovanligt att vattenskalle uppkommer efter rul. Hänger ju oftast ihop med ryggmärgsbråck. Är inte ett dugg orolig över det utan över när folk säger "hur ska detta sluta". Det håller mig vaken för jag undrar verkligen hur det ska sluta. Ska magen hänga till knäna sen.
    Fast jag har inte sett NÅGON med mage till knäna precis, och din ser ju inte ut att vara i närheten. Dessutom går det fixa med plastik i värsta fall. Mycket bristningar går ju behandla med laser.
    Jag hade med tänkt en sockerfri dag, men det sket sig *s* Nästa vecka ska jag ha en njutarvecka.Semester med mat ingår och vi vet att det är BRA så det blir en hel del god mat och finfina deserter Hade eg tänkt mig att en sund vecka innan hade varit bra för magen men *hmm* Fusk med träningen dessutm, orkar inte idag. Är för trött.. Sover rätt kasst nu!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fogarna?

Cykla är bra! Det gör jag med känns mkt brs. Frisk luft rörelse.. och man vaknar till!

mallabralla skrev 2013-08-20 21:32:56 följande:
    Hej! Vilka fina magbilder! Min har också börjat växa nu, +3kg och är i vecka 24. Bebisen sparkar för fullt och jag mår fint, förutom ont i svanskotan/vänster skinka, inte kul! Någon som har samma och vet vad det kan bero på? Jag cyklar till och från jobbet, blir ca 1,5mil varje vardag och så har jag börjat på gravidyoga, så det känns skönt att hålla igång!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Bm idag! Skönt sf 32 mitt på kurvan. Hjärtljud på 145 och hb 121 bgluc 4,1

Nu lunch och lunchträning! Sen hem och tvätta packa etc. Imorgon åker vi

• MissKaos

Hmm kanske minns fel.. mitt på strecket iaf!

mammatilltvå85 skrev 2013-08-21 12:38:00 följande:
    Är inte vi i samma vecka? jag hade sf 23-24 i v.24+ och låg mitt på kurvan....

• MissKaos

Äsch jag har ju vönt på siffrorna jue! 32 ska det stå!

• MissKaos

Äsch jag har ju vönt på siffrorna jue! 32 ska det stå!

• MissKaos

Onda sd ska du def sjuka dig med. Du kan ringa fl och fråga om råd väl? Eller sjukvårdsupplysningen! Idag! Din bm borde kunna fixa tid omg

Äntligengravid skrev 2013-08-21 16:28:40 följande:
    Helt galet vad ont man ska behöva ha. Foglossning, ont i fötter och knän och så onda sammandragningar på det. Tänker sjukskriva mig imorrn och försöka få tag på läkare. Jobbar timmar på en förskola och det är riktigt tungt nu med alla nyinskolade som vill bäras en del och som behöver mycket hjälp.

• MissKaos

Precis satt och skrev åä en lunchrest

mammatilltvå85 skrev 2013-08-21 16:20:28 följande:
    antar att du menar 23 ...det är mitt på strecket=) i v.24+..32 lät väääldigt mkt nämligen....

• MissKaos

Jag har gett massa influnsavaccin och tagit själv med. Kommer ta. Få biv jfr med att få influensan.

nyttliv85 skrev 2013-08-21 12:27:03 följande:
     influensavaccination....

Kanske lite tidigt egentligen, men såg en broshyr ang vaccin mot årets influensa... och tydligen är vi gravida i riskgruppen och rekomenderas vaccin. Jag har aldrig tidigare tagit vaccin mot säsonginfluensan, är är därför skeptiskt denna gång... hur ställer ni er till att vaccinera er? 

• MissKaos

Skönt att du känner igen det! Sd känns ju oroandebom dom gör ont.

Äntligengravid skrev 2013-08-21 17:38:08 följande:
    Nja till förslossningen behöver jag nog inte ringa. Hade likadant när jag väntade mitt andra barn. Men barnmorskan ska jag ringa när dom öppnar imorrn

Svar på tråden December bebis 2013