• MissKaos

December bebis 2013

Du får kolla härligt med resa nu! Perfekt tid att åka.

Em me skrev 2013-09-11 16:48:52 följande:
    Jag är redan med där så har redan utnyttjat den gratis bodiesen och rabatten där:) men de har ju med fina pjamaser, kanske hittar jag ngt kul nu när vi ska till Turkiet på fredag..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Härligt! Ja nu växer bebis intensivt! Viktigast är ju att du och bebis mår bra.

Tuttiluttan skrev 2013-09-11 15:44:08 följande:
    Nu är jag hemma igen från bm.

Sf mått 26, va tydligen bra då jag är i v26

Hjärtat slog fint, svårt o hitta dock då bebis sprattla omkring hjärtslagen låg på 142

Mitt blodtryck 125/80

Vågen visad +4kg, de va jag inte lika nöjd med.. 4kg på 3v.. Men det ingår i hela processen så jag accepterar de

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag hade gärna åkt vi var iväg i v26/27 så skönt!

Em me skrev 2013-09-11 18:17:10 följande:
    Ja, fast lite sent egentligen i graviditeten.. Men då jag mår såpass bra hoppas jag de ska bli så bra så;) resan var bokad redan innan jag var gravid :) är i v 29 nu och kommer gå in i v 30..

• MissKaos

*lol*

4pyjamaser i 50

7st i 56. Några är dock jättestora och snarare 56/62. Och ngn är som en heldress man lan ha dagtid med.

Kläder i samma omfattning. Typ 7 omgångar i strl 50 fast ngt är stort... 56 med mkt.. köpt mkt beg och på slutrea + outlet så pengamessigt ok. Lär hinna tvätta...

• MissKaos

Man ska ha det tidigare! Ffa till Turkiet. . Jag fick visa förra grav var nog i v 14typ. Även nu hem från kreta fick jsg visa papper. Det är bm dom utfärdar intyget. Konstigt nog har jag bara fått visa på hemresan båda gångerns.

Förstaförsökaren26 skrev 2013-09-11 19:03:45 följande:
    EM me - såg att ni ska till Turkiet, har du ett läkarintyg fixat?? Man måste ha det när man ska flyga dit vid v28-30

• MissKaos

Typ mensvärk både idag och igår av att promenera. Lite s-dr. Hoppas det lägger sig igen. Ngt gjorde ont förut misstänkrr dock bebis för att trycka sig hårt mot magen..

• MissKaos
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-09-11 20:11:11 följande:
    Misskaos - oj är det så tidigt redan?? Jag blev faktiskt stoppad på vägen hem från Turkiet pga graviditeten! Men jag hade "tur" å blev släppt ändå!
     Det syntes ganska väl redan i v10 på mig. Sen är dom tydligen rättså petiga just där. HAde fått info om detta så jag hade med papper. Better safe than sorry..

JÖSSES! Vilket liv det är i magen nu. Aj Bus sparkar så det gör lite ont.. Stark redan.
  • MissKaos

Godnatt då. Kul kul. Däckad kl 21:15 orkar knappt ur soffan till sängen. HEJ höggraviditet! Åh andra sidan må+ti otroligt intensiva och långa dagar. Börjar ju 7:15 med. Känner mig otroligt duktig som fortfarande cyklar till jobbet (10km enkel) och faktiskt hasar mig till gymmet 2-3 ggr/vecka. Folk GLOR om man kör marklyft som gravid föresten. Dom tappar konceptet helt. Rätt skoj och värt att testa..

Godnatt!!

• MissKaos
    moruri skrev 2013-09-11 22:00:00 följande:
    Jag ska planera in en helg i mitten av november till julbak! Knäck, lussekatter, nougatgodis, mmmm, måste verkligen ha sånt hemma när jag kommer hem från förlossningen! Lääängtar så att få ha en liten som vill sova på bröstet, saknar de såååå! Och få pula knäck samtidigt!

Bra idé
    Jag har bara tänkt på att jag ksa baka storbak kanelbullar och ett par sockerkakor att frysa in. Kul att ha ngt gott att bjuda på när/om man får besök för att kolla in nykomlingen.. Samt lag alite mat att frysa. Långkokt kött typ. Vet att det var jobbigt att få till det vissa dagar sist och nu har man ju en stor kille honom kan man ju inte ge mackor til middag... Vill inte han ska leva på fryspizzor etc -ja ngn gång gör det ju inget men inte för mkt..
  • MissKaos

Jättemkt sdr efter att ha prata med fk. Massa krångel trevlig handläggare men jag blir så stressad av allt sånt...

Nu har iaf byggarna varit och kollat det som ska byggas och dom kan göra det. Fått när dom kan göra det med. Bara pris som återstår. . Stressad över detta med. Bättre nu när det är bokat sålångt. Hopöas priset blir ok.

Svar på tråden December bebis 2013