• MissKaos

December bebis 2013

Grsttis till ert stora lilla mirakel!

Hoppas ni "snart" är hemma!

Stinakri83 skrev 2013-09-14 20:50:10 följande:
    Hej allihop! Förra söndagen fick vi åka in akut till sjukhus!! Men högt blodtryck! Men jag repade mig bra! Men på fredagen den 6 september så blev jag dåligt det var tur att jag var inlagd, jag hade havandeskapsförgiftning! Och jag började krampa! På tjugo minuter så blev det ett akut snitt! Och ut kom en liten liten kille på 670g ovh 34,5 cm! Jag var sövd och fick inte träffa mitt underverk pån18 timmarbmen han hade sin pappa hos sig! Så nu bor vi på neo! Men våran kille och våra tre andra barn! Dagarna går upp och ner glädje, sorg! Tråkiga besked och glad besked! Men han är en kämpe våran lilla lilla kille med ett stort namn! Maximillian!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Idag säger min app:

83 dgr kvar

14kg plus

Och jag är redan i v 29! Bebis känns stark därinne sparkar buffar och trycker ut kroppsdelar.

Jag mår rätt bra. Trött orkar inte riktigt med jobb. Har heller inte focus där längre. Försöker men hormnerna går mig att vara met i bebisvärlden. Tänker mer på att tvätta inför bebisens ankomst och fixa osv. Namnångest.. kan inte hitta Namnet.

Måt gott av att det har vsrit ok väder då är det skönt stt cykla till jobbet! Orkar ännu träna lite det gör med gott.

Kollar planeringen och det är 3v kvar att jobba det känns som en evighet.. konstigt för det känns som om det går fort nu!

Ombyggnad här bokad. Vi måste välja tapeter. Ullared bokat. Frissan bokad. Ska boka massage. Hittar ingen mamma vattengympa dagtid tyvärr! Hade jag önskat...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Om du ser (och orkar) är jag nyfiken på om det finns flera babysafe (till bilen) att välja på.

Ska åka med mamma och blrjsr med planera turen i varuhuset *s*

Åhh längtar till ullared! 17/10 är planen. Sen kommr snickare elektriker mrl veckan efter tror jag det blev.

Ireth81 skrev 2013-09-15 15:06:09 följande:
    Haha vi ska med till Ullared på onsdag haha hoppas på att det inte är allt för mycket folk där då. Vi ska köpa det sista vi behöver har redan planerat rundan vi ska ta haha

• MissKaos

Sjuksystern i mig andas ut! Du är åå rätt ställe... vad säger dom?

FiaFunderar skrev 2013-09-15 14:16:32 följande:
    Jag har gått i 6 dagar nu med den här smärtan. Ligger inne på förlossningen nu.

Jag hoppas de hittar felet!

• MissKaos

Bra det! Hoppas det är ngt ofarligt..

FiaFunderar skrev 2013-09-15 15:24:52 följande:
    Inget fel på bebis, livmoder eller moderkaka!

Skönt!!

Men vi ligger och väntar på kirurgen. Något är knas i magen

• MissKaos

...eller så åker du själv.. det är inte helt fel..

Kan inte bestämma mig om jag måste ha en filt till. . En såndär med hål i.. eller en tunn tunn sak..

Tuttiluttan skrev 2013-09-15 15:10:24 följande:
    Jag skulle oxå vilja åka till Ullared igen, får försöka charma mannen 

• MissKaos

Japp!

Ireth81 skrev 2013-09-15 15:45:18 följande:
    Jag kan kika ska ju ändå till den avd haha är det babyskyddet du tänker på eller? Bara så jag vet jag har skrivit upp en lista på allt vi ska handla så jag hoppas inte läkaren stoppar för så får det bli i okt, oj fullt upp vi får åka runt i okt och nov o hämta vagn o köpa babyskydd m m men jag längtar såå

• MissKaos

Taxam!!

Ireth81 skrev 2013-09-15 19:57:03 följande:
    Det ska vi nog kunna fixa hihi

Seg efter spinning men åh så skönt! Försöker ladda mentalt för jobb i veckan... och helgen. Vi har just börjat med att jobba helger. Jag hinner göra en enda.

Trodde kliet var borta så insåg jag att jag satt och kliade mig.. Fårse vad bm säger.
  • MissKaos

Ssk kobbar med beroendevård öppenvård för heroinister. Laros vi jobbar dagtid men ger ju medicin dagl till många. Vi jobbar ca 1helg prr 12 veckor

• MissKaos

Vad är du sjukskriven för?

Svar på tråden December bebis 2013