December bebis 2013
Grsttis till ert stora lilla mirakel!
Hoppas ni "snart" är hemma!
Grsttis till ert stora lilla mirakel!
Hoppas ni "snart" är hemma!
Idag säger min app:
83 dgr kvar
14kg plus
Och jag är redan i v 29! Bebis känns stark därinne sparkar buffar och trycker ut kroppsdelar.
Jag mår rätt bra. Trött orkar inte riktigt med jobb. Har heller inte focus där längre. Försöker men hormnerna går mig att vara met i bebisvärlden. Tänker mer på att tvätta inför bebisens ankomst och fixa osv. Namnångest.. kan inte hitta Namnet.
Måt gott av att det har vsrit ok väder då är det skönt stt cykla till jobbet! Orkar ännu träna lite det gör med gott.
Kollar planeringen och det är 3v kvar att jobba det känns som en evighet.. konstigt för det känns som om det går fort nu!
Ombyggnad här bokad. Vi måste välja tapeter. Ullared bokat. Frissan bokad. Ska boka massage. Hittar ingen mamma vattengympa dagtid tyvärr! Hade jag önskat...
Om du ser (och orkar) är jag nyfiken på om det finns flera babysafe (till bilen) att välja på.
Ska åka med mamma och blrjsr med planera turen i varuhuset *s*
Åhh längtar till ullared! 17/10 är planen. Sen kommr snickare elektriker mrl veckan efter tror jag det blev.
Sjuksystern i mig andas ut! Du är åå rätt ställe... vad säger dom?
Bra det! Hoppas det är ngt ofarligt..
...eller så åker du själv.. det är inte helt fel..
Kan inte bestämma mig om jag måste ha en filt till. . En såndär med hål i.. eller en tunn tunn sak..
Japp!
Taxam!!
Ssk kobbar med beroendevård öppenvård för heroinister. Laros vi jobbar dagtid men ger ju medicin dagl till många. Vi jobbar ca 1helg prr 12 veckor
Vad är du sjukskriven för?