December bebis 2013
Nää före v34 är inte ngt kul.
Ni hoppas vi för dig! Bra änså att dom iaf ger kortison!!
Ska kolla tappen igen på förlossningen på tisdag. Om det hänt nåt ytterligare ger de kortison då. Då är jag i 29+0.
Nää före v34 är inte ngt kul.
Ni hoppas vi för dig! Bra änså att dom iaf ger kortison!!
Pratade med kollega som är bm. Nu klisr det mindre men det gör tydligen så mer kli på kvällen. Man måste kolla med prover är det hepatos så finns det farlig och ofarlig. En minimal risk för fosterdöd risk för prematur förlossning. Det är dom farliga sakrtna som är ovanliga då. Vanligare är att man kliar sig blodig och får kraftiga sömnstörningar.
Var/är ganska ledsen då manen glömde min födelsedag igår. Han sa inte ens grattis.. tydligen car det skönt för mig att slippa städa och handla det hade han gjort.vfast han hade inte tagit inköpslappen med sig sonrn tyckte synd on mamma som inte fick ngn present. Idag ska han på barnkalas men han hade en idé sa han -vi kan äta på en restaurang mamma, sushi! Så han och jag ska gå till torget sen och äta lunch och han ska välja en blomma till mig. Han ville köpa 25..4åringar kan vara väldigt söta..
Maken fattar fortfarande inte varför jag är sur och grinig och jag orkar inte förklara
*sättet upp sambon på shitlistan*
Han köpte dessutom inte choklad med helnöt till mig i affären. Då började jag nästan gråta. Han vet lixom. Graviditetssug... men han åkte faktiskt tillbaka när han insåg hur sur jag var och kom hem med:
200gr choklad m helnöt
1toblerone
2daim
1twix
Och en påse m plopp etc
Jag surade ur totalt när han tyckte jag kunde ta ngt ur påsen m lösgodis han köpte till sonen som lördagsgodis det var ändå för mkt Vi har inte riktigt samma smak... desdutom vill sonen inte ha lösgodis. Tablettask klubba kinderägg. Han bli besviken han med ikväll. Får nog kpmplettera lite.
Det är mycket vätre! Jag har över 50grsttis på fb och sms från familjen och närmsta vänninan kusinen och mina kollegor i team grattade mig på morgonen igår. Ifs bara grattis på födelsedagen men ändå..
Kom hem nu och fick långskaftade rosor. Så han hadr kanske kommit ihåg? Eller så insåg han misstaget..
Jättefint!
Vi har nu gått datum för när ombyggnad och tspetsering ska ske. Eller vecks iaf. Vill med fixa nu..
Kollar runt på nätet minns nu vilja theer som ska vara bra för att träna livmodern och för att sedan putta igång fl. Hallonblad injöpt komner konlletteras ned kanelstång och nejlika mot slutet. Vet inte om gammla kloka gummors dekokter det hjälper men det låter juligt ned dom ingredienserna och rätt ofarligt om inte annat. Basilikaavkok testade jag sist. Vidrigt. Ska vara igångsättande precis som kanelthe och nejlikathe.
Kanel och nejlika föresten?
Pepparkakor!!! Åh. Kanske kan man testa att äta igång fl 1/12 på en låda pepparkaksdeg?
Tuttiluttan: 8år. Kan inte ens tänka mig. Usak tog ett års hormonätande och det knäckte nästan mig. Denna 7mån 1 mf och en kur pergo. (Infa preventivmedel mellan barnen dock har ett mf till mellan) men åtta år.. wow att ni har klarat det
Hälsokosten! 49kr för en stor låda lösbladsthe.. ingen jättekodtnad mao. Rekommenderad start är eg v34. Jag gick ju över så himmla länge sist så jag tänkrr tjuvstarta lite..
Kollade påsthe med men det var bara 50% hallonblad och mkt dyrare.
Du kan plocka bladen av en hallonbuske torka och smula..
Hjäääälp!!
Kom sen på du hsr ju bf före mig
*Andas i påse*