December bebis 2013
Kodein +paracetamol i.
Finns inte mkt annat man kan ta tyvärr.
Sovit gott! Piggare idag
Kodein +paracetamol i.
Finns inte mkt annat man kan ta tyvärr.
Du ammar ju inte..
För mig som jobbar med opiater kändes det konstigt först
Men sen när man börjsr tänka det är bsra kodein och problem för bebis blir det ju inte om man tar enl ord och slutar ett tag före bf. Smärta är heller inte bra för barnet. Sen tänk över sjukskrivn drt går ju jobba deltid! Tex vara borta en dag/vecka.
Förstår samtidigthur du tänker. Men jag tänker även på vilken tid det kan ta efter fl innan det går över..
Fast så kan man inte läsa fass..
Har ni den typrn av bekymmer ska du vara försiktig. Men driv dig ibte över gtänsen.. du ska ju orka föda!
Ja.. ok pris!
Jag gillar boobs amningstoppar bäst. Men inte priset.. har köpt lite på rea men vill ha ngt att byta med. Tror Ullareds kommer funka fint hemma! En kortärmad likadan som din hadr varit perfekt att sova i, nattlinnn hade dom väl inte? Fanns kortärmade? Minns att jag frös under nattamning och sen den där stockningen. Vägrar köpa ett nattlinne för 800kr vilket jag gjorde med sonen. Akutköp när mjölkstockningen var ett faktum.. Jag liggammade och sombade gott när han åt. Vaknade av att jag satt fast med. Då åt han fast jag sov. Jag hade inte märkt att han började amma.. somnade när hsn åt vsknade nästa mattillfälle *hmm*
Låter ändå bra med tanke på läget! Förstpr att kortisonet känns som en lättnad. Hoppas du får gå lite längre denna gången varje dag imagen är ju pluss!
Finns kortärmade på gekås köper jsg där! Boob är bra stt köpa på tradera.. gjorde jaf sist..
Stockning fy för drn leda! Det gjorde ont..mer orolig för det än förlossningen. Det och tröttheten av vaknätter.
Verkligen!
Blir det som sist kan du få veckor av mig.. tre-fyra typ..
Isak kundeinte göra klart sista rotationen inne i mig han gjorde den närhan kom ut. Tur hsn inte fastnade. Så lite tidigare än bf+16 och något mindre gör ju inget..
Härligt foto!
Dubär jättefin