December bebis 2013
Jag blir arg! Gahh. Vad händer om du söger till dom? Att du inte känner dig respekterad och du blir sårad? Att av sin familj behöver man stöttning för sina val inget annat. Och dom kan ju äta vad dom vill utan att du klagar..
Jag blir arg! Gahh. Vad händer om du söger till dom? Att du inte känner dig respekterad och du blir sårad? Att av sin familj behöver man stöttning för sina val inget annat. Och dom kan ju äta vad dom vill utan att du klagar..
Provtagning imorgon pga klådan. Hoppa det inte är Hepatos... *gulp*
Nej det hsr jag inte. Klåfa är ju främsta tecknet på hepatos ffs i handflatorna och under fötterna.
Jag hstar att veta saker. Typ klåda, vönta ne levern hmm måste kolla.. ska dkivka prov imorgon iaf har jämtst remissen. Brukar komma i slutet av graviditeten
Kollade mammajackor idag. Fula obekväma och dyra! Slutade med rn amningsbh på rean ist. Kollar jacka p gekås köprr en stor
På mammaklädesbutiken kostade dom ju över 600.. så 300 känns ju.ok..
Gekås är bäst!@
Längtsr efter min tur dit har hört att dom har amningstoppar ska kolla. .vore bra. Boobs är bäst mrn hemma. Och nattlinne el amningströjja/linne att sovs i. Fick mjölkstock en gång fick få panikköpa nsttlinne.800kr.inget kul..
Gnäll-inläggs varning!
Orkar inte vara gravid mer, wääh! Är i v.28 (27+4) nu och mår som en överkörd säl hela dagarna, lillan ligger djupt så kan inte gå utan ilningar/knappt resa mig från soffan, vet inte om hon håller på att fixera sig, sonen gjorde det i v.30 så det är väl möjligt?
Annars så har jag sammandragningar varje dag och foglossningar, vilar mycket men det är ju inte det lättaste med en 1 åring hemma. Känns snarare som om jag har gått över tiden än att bara vara i 28..
Kan inte heller äta flottig eller stark mat eller dricka mer än en kopp kaffe per dag för då mår jag som om jag har maginfluensa, jätteilla och diarré, och måste ligga i sängen en hel dag, är det normalt?
Dessutom har vi fått en lägenhet som vi flyttar till 1/12, har bf 12/12 så hoppas verkligen att hon stannar i magen under flytten i alla fall!
Jag ringdr upp. Min handläggare godköbdr på stört och tyckte jsg skulle ha hp tidigsre. Detta få polisen ringt upp mottagningen pga att ngn hotat ned att gå on och skjuta oss och sen sig själv.. och pga att psykos patienter kan bli triggade av gravida samt hög hotrisk ned påverkadr pat. Så ringa kan löna sig! Berättade då drtta hot vi hade fått för handläggaren. Sen hsr vi mkt provtagning åå hepatit patienter och även hiv är ju vsnligt i gruppen intravenösa missbrukare
2 1/2 v kvar att jobba.. längtar hem!
Gymmet idag. Kändes segt men tränade fyra ggr förra veckan så inte så konstigt kanske. Åh andra sidan är det ju lätt mot vad jag brukar göra. Cyklar tiöö jobbet med så det blir ju lite rörelse iaf
Oj! Slitigt! Höggravid är man hormonig och trött..