December bebis 2013
Fia exakt den bilden är med i min bok. kul där vecka 15-20... Inte mkt soliga veckor mest åska.
Fia exakt den bilden är med i min bok. kul där vecka 15-20... Inte mkt soliga veckor mest åska.
Varit på stan för första gången idag. Tog bussen till villervalla och en fika på husaren. Ludwig somnade när jag la ner honom i vagnen och vaknade inte fören vi kom hem 3 timmar senare. Köpte en body och ett par byxor. Han börjar växa ur 56 kläderna. För 1 v sedan var han 58 cm. Ärmarna börjar bli för korta också. Ser fram emot att byta storlek har så mkt mer fint att ta på honom i strl 62.
Jösses vad mjölk jag har. Pumpade ut 125 ml ur båda brösten. Sambon prövade att ge flaskan och Ludwig åt 60 ml och somnade gott. Skönt att han tar flaskan. Då kan jag ge mig ut lite mer. Ska på bio med dottern och en kompis om ett par v.
Dessa ungar
Har boken men har inte börjat. Har säckat igen totalt. Ligger på soffan och ammar medan jag äter godis. Förfärligt :/ Hur är era bebisar på kvällen? Är de oroligare än under dagen, vill de äta oftare? Ludwig är ofta orolig och vill helst äta hela tiden. Det bränns ju i brösten! Denna kvällsoron började runt 5 veckor. Han är nu 9 veckor. Längtar så tills det är över är såå trött på kvällarna vill ha lugn och ro!
I nougat är det både nötter och choklad vilket bebisar kan reagera på. Lök är väldigt gasbildande. Jag kan inte äta någon choklad för då blir Ludwig jättegasig. Tror blandningen av lök, nougat och choklad blev för mkt. Har hon lugnat sig?