lilla juni 2014 tråden.
Jag har också blivit finnig, särskilt på hakan, inte alls kul. Det värsta är dock fortfarande illamåendet. Vad brukar ni äta på kvällen? Hoppas att bebisen får i sig tillräckligt iaf :)
Jag har också blivit finnig, särskilt på hakan, inte alls kul. Det värsta är dock fortfarande illamåendet. Vad brukar ni äta på kvällen? Hoppas att bebisen får i sig tillräckligt iaf :)
Jag har inte fått någon mage ännu, är i vecka 10 (9+5), men jag är smått illamående hela tiden och brösten är fortfarande lite ömma. Gynekologen på KK sa till mig när jag var där att jag har en bakåtlutad livmoder, tänkte inte så mycket på det då, men funderar på om det är det som gör att jag inte fått någon mage ännu? Förstår ju att dte är väldigt tidigt ännu, men något borde väl synas? Hur ligger era livmödrar? :)
Jag är från Östergötland och här får man KUB i vecka 12-13 (i samand med första ul) och sedan ett till ul i vecka 18-20. Är det så för er också? Tycker det är snålt med ul, bara två st under en normal graviditet.
DevilsDaughter: Ok men det innebär att många får gå ganska lång tid innan de for veta hur långt gångna de är. Själv är jag osäker då jag har oregelbunden mens.