• Cassidy

lilla juni 2014 tråden.

Samma här. Någon kvart här och var på dygnet känns okey, men i övrigt mår jag illa hela tiden. Äpple, mild apelsinjuice och jordgubbskräm fungerar oftast. Och ibland blir jag sjukt sugen på kött, vilket är lite jobbigt då jag är en fd vegetarian med många idéer om vad som går och inte går att äta... Bröd luktar så illa att jag inte ens vill vara nära det och fil smakar illa. Kunde aldrig tänka mig att kroppen skulle kunna styra så vad jag kan äta! Eller sitter det i huvudet?

• Cassidy

Åh, vad spännande lilsis! Jag har tid hos Bm på torsdag, men jag vet inte vad som kommer hända där. Knappast ett vul, men förhoppningsvis inskrivning... Att det ska vara så jobbigt att vänta...

• Cassidy
    Sofieri skrev 2013-11-04 18:16:19 följande:
    Yes, äntligen har jag hämtat ut lergigan. Hoppas nu dom hjälper!!

Åh, berätta hur det går! Jag vet inte hur jag ska stå ut... Det är plågsamt nu... Köpte Postafen förut, men den gör ingen skillnad. Tittade på Seaband, men det känns som lite hokus pokus...
  • Cassidy

Postafen verkar hjälpa mig lite iaf. Har inte känt min spyfärdig på hela dagen. Mår bara normal-illa, vilket är en klar förbättring. Å andra sidan har jag sovit (oroligt, men ändå) hela natten, varit vaken i ca en timme, sovit/slumrat några timmar till, varit vaken en timme och sedan sovit tills nu. Snacka om dåsighet...

• Cassidy

Visst är det frustrerande! Jag känner det som att jag har en bottenlös hunger, men samtidigt känns det som att jag är proppmätt och rejält uppsvullen vid magsäcken. Plus illamåendet som gör tanken på mat vidrig, samtidigt som det ändå känns som att jag kanske kan 'äta bort' illamåendet... Hela jag känns som en vandrande kontradiktion... :-/

• Cassidy
    ZandraClaesson skrev 2013-11-05 18:32:43 följande:
    såg liten idag på vul 6+4 med ett tickande hjärta. ^^ fick inte in bilden genom mobilen :/
    Vincent 080622 <3

Åh, vad härligt! Önskar att vi kunde få göra ett tidigt vul vi med...
  • Cassidy
    ZandraClaesson skrev 2013-11-05 18:32:43 följande:
    såg liten idag på vul 6+4 med ett tickande hjärta. ^^ fick inte in bilden genom mobilen :/
    Vincent 080622 <3

Åh, vad härligt! Önskar att vi kunde få göra ett tidigt vul vi med...
  • Cassidy
    sunset skrev 2013-11-05 18:45:57 följande:

Vi har tid för vul på Sahlgrenskas donationsmottagning om två veckor. Så det känns lite onödigt att försöka få gjort ett innan. Vet dock inte hur långa väntetider det är. Sen måste vi åka till Göteborg för att göra det och, ja. Min man tycker att jag får utveckla lite tålamod...
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.