-
Imorn får du veta! Jag håller tummarna för att du bara är extra känslig för när livmodern växer! Själv brukar jag blöda ordentligt till och med vid cellprov, så vissa av oss har kanske ytligare blodkärl eller nåt där inne...lilsis skrev 2013-11-06 08:38:25 följande:Smärtor i magen och blod igen. Det känns ju ganska hopplöst.
-
Jag känner av det korta stunder varje dag, oftast. Har inte tänkt så mycket på hur ofta det kommer.
Snart ska maken o jag gå över torget för inskrivning. Vi bor nog så nära Mvc sim man kan komma
Jag är riktigt nervös! -
Visst skulle du på vul idag? Hoppas att allt ser bra ut!!!! Kram!lilsis skrev 2013-11-07 08:42:22 följande:Har haft ruskigt ont på morgonen,gynakuten säger att det mest troligt är livmodern som rätar upp sig. Fy fasiken säger jag bara!
-
Jag är ju redan sjukskriven och kan inte förstå hur ni som jobbar klarar av det. Men det beror naturligtvis på att ni är friska i övrigt. Jag tänker på mig själv som gravid nu, inte som sjuk och gravid och har svårt att sluta jämföra med alla andra...
Strax dags för inskrivning. Hoppas vi får en bra BM! -
Vad jobbar du med förresten, lilsis?
-
NEEEJ! Usch, vad hemskt! :'(lilsis skrev 2013-11-07 17:13:23 följande:VUL såg inte bra ut. Tom livmoder, gyn misstänker utomkveds :(
Vad händer nu då? Ska du dit igen för att de ska bli säkra?
Åh, vad jag lider med dig! -
Men, har du fått sitta där hela natten???
Ska de göra en titthålsoperation? Och vad händer sedan?
Dum fråga, men hur mår du? Är det total krash eller orkar du? -
Kattisch: Hur går det för dig? :-S Sofieri: Stackare! Jag mår också uruselt, men jag behöver iaf inte spy upp det jag får i mig... Är bara löjligt trött, illamående och får magknip o diarré så fort jag äter nåt... Lilsis: Jag hoppas att det går 'bra' för er!
-
lilsis skrev 2013-11-08 23:15:54 följande:En äggledare mindre, det är tur att man har två!
Skickar en stor tröstkram! -
Åh, jag kan knappt tänka mig värre än just väntan. Håller tummarna så hårt för att allt ser bra ut den här gången!kattisch skrev 2013-11-09 08:33:03 följande:Två långa dagar kvar tills jag får veta.. har dock spytt varenda dag srn i tisdags och mår illa hela tiden. Så liiite hoppfullt är det.
Jag har åtta dagar kvar till vul och egentligen ingen anledning att tro det värsta, men som sagt, väntan är plågsam och jag känner mig så säker på MA att jag är rädd att jag 'skapar' problem med min oro...