-
Usch fibromyalgi kan inte vara lätt att leva med? detta som jag har går ju iaf över.smålandsjänta skrev 2014-03-12 09:08:37 följande:Fy tusan! Lider med dig. Har Fibromyalgi, en kronisk smärtsjukdom, och jag får extrem smärta i "skov"/perioder. Det är verkligen inte roligt när man känner att man inte kan klara sig utan assistans av någon annan. Hoppas verkligen det blir bättre för dig, och att du får kryckor om du skulle behöva!
-
Att jag inte orkar leka med honom som förut, svårt att förklara för honom att sen när bebisen är ute kommer mamma kunna busa ordentligt och leka.prindo skrev 2014-03-12 13:37:25 följande:Det trodde jag med, men vi får se, just nu känns det som sagt inte så, och mitt tålamod är lika med noll.
Har sjukt dåligt samvete gentemot min son -
Min rörde sig jättelite igår annars brukar han röra sig mkt typ på kvällen när jag lägger mig. men var så konstigt igår hade ihållande smd utan att jag gjorde nått. lite läskigt! började vid 14 slutade typ 19
idag ska jag iaf till bm och mäta och lyssna.
Har nu börjat öka rejält i vikt igen 1,5 kg på 5 dgr. inget kul alls, speciellt inte när man inte äter överflödigt med saker.
Har nu en total viktuppgång på 15.7 kg i v 28 (27+3)
Min vikt står nu på 89,5 kg känns sådär -
samma här, mitt på dagen brukar det vara lugnt! men inatt kunde jag inte somna för att jag var lite oroligDevilsDaughter skrev 2014-03-17 11:46:34 följande:tycker sådant är jättesvårt.. Om jag hade känt på morgonen/förmiddagen så vill jag iaf känna något på kvällen/natten innan jag somnar för att jag ska känna att det är ok. Hade med andra ord nog inte väntat ett helt dygn..
-
Måste bara tillägga att när det står i journalen ångest oro sedan tonåren. så blir man inte betrodd. då tror dom bara man är orolig. tänk när jag kom in med 150/95 i blodtryck och migrän, men dom sa bara ja men det är säkert för att du oroar dig.
eller nr vattnet gått, då trodde dom att det var sperma som runnit, öh nä sa jag då måste det varit en rejäl laddning isf. när jag kom in vägrade hon kolla om jag öppnat mig, ville att vi skulle åka hem igen, kom in ca 22,00 kl 23,30 tänkte dom skicka hem mig för att jag inte bett om smärtlindring, men jag vet ju inte hur det ska kännas sa jag.
03,28 är min son född. vi har 4 mil till sjukhuset.
Det var jag lite missnöjd på att man skulle veta vad som skulle hända fast man inte varit med om det förut. te x satte dom eda 02,00 03,00 hade jag krystvärkar jag hade nog klarat det utan eda om jag visste att det va så lite kvar, det borde dom väl kunnat se?? -
min bm sa idag att om man vill kolla barnets rörelse, så ska man ligga på vänster sida i 2 timmar och räkna hur många ggr du känner barnet även diskret sådan, 10 ggr var normalt att man skulle känna den. Detta skulla man göra om man kände sig orolig. Var det mindre skulle man ringa.
-
minst 10 ggr skulle det stå
-
Tänkte ev köpa en teutonia prestige 2011. nån som har erfarenhet?
-
Åh här sitter jag sjukskriven sen mitten av januari och önskar att jag kunnat jobba. Men tyvärr inget alternativ då fogarna inte verkar bli bättre
-
30 fulla veckor imorgon
Nu känns det som om det går och räkna ner ordentligt, men avskyr folk som säger jaha men då e de ett tag kvar, gahhh det vill man ju inte höra.
Var hos bm idag, symfus mått 30
vikt 90kg 16kg plus