Julibebis 2014
Gubbenhilfe: Va skönt att du fick rätsida på det där, nu får du försöka koppla av & njuta av att vara gravid
Gubbenhilfe: Va skönt att du fick rätsida på det där, nu får du försöka koppla av & njuta av att vara gravid
Jag behöver ett råd. Jag har jobbat ett månad på mitt nya jobb och är gravid i vecka 8 går bara på ett vik o dom lyste en fast anställd vilket jag troligtvis får så min fråga är borde jag berätta för min chef att jag faktiskt är gravid? Så får hon faktiskt välja om hon verkligen vill anställa mig. Fair play med andra ord. Jag har en fast tjänst i annan kommun och trilla tillbaka till. Ansökningstiden på fasta tjänsten gick ut igår
Jag är jätteglad! Jag ska bli fembarnsmamma, liiite rädd oxå, men tack alla!!!
Fy bubblan. Idag är en sån där dag när jag ruggigt gravidarg och irriterad. Stackars min man är allt jag kan säga. Här sitter han och försöker föra ett trevligt samtal över kvällsmaten och det enda jag kam tänka på är att jag önskar att han kunde vara tyst!
Jäkla skit. Glömde bort att min mamma fyllde år igår. Hon är som en barn och är JÄTTE sårad och det enda jag kan känna är irritation. Det var ju knappast på flit jag glömde bort det. Ja, ja det är väl bara att tjuren vid hornen och ringa upp henne.