• AAS10

Julibebis 2014

då går vi in i vecka 18 idag då, det går framåt, även om de känns vääääldigt långsamt

testade och göra om bikarbonatstestet idag. visade pojke, dom andra tre gångerna har visat flicka så det kändes ju lite skumt, hade ju varit lite skoj med en flicka. men gästrummet är ju blått o det finns ju en hel del kläder från sonen så... jaja, den 10/2 får vi se om h*n vill visa upp sig. 

har iallafall hittat vagnen jag vill ha nu, 

• AAS10
    Poison82 skrev 2014-02-01 10:46:28 följande:
    Tiden går sjuuuuukt sakta. Man skulle tro det gick fortare när man har en men inte.

Jag har testat bikarbonat en gång och då visa det pojke men var inte morgonurin.

Vad har du hittat för vagn?
    Jag ska kolla på en Emmaljunga city cross ikväll
    Mmm det är verkligen så låååångsamt.... 

Jag var o provkörde massa vagnar igår och jag gillade inte NÅN, oavsett prisklass, varken till design eller att köra, men designmässigt ÄLSKAR jag den här www.billigabarnvagnar.se/product_info.php vagnen. 
  • AAS10

Jag sitter typ mest stilla och håller mitt godissug till helgerna men likt förbannat är vågen på +3kg..... är ju bara i vecka 18 hittils :S

• AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-02 18:59:07 följande:

Önskar jag gått upl bara tre kilo...
    Jag har väl en viktnoja innan kanske, börjar närma mig 60kg och jag vill verkligen inte passera det, även om jag vet att jag troligtvis slutar på runt 71 som jag gjorde sist :S

Jasså ökat ännu mer? 
  • AAS10
    Poison82 skrev 2014-02-03 13:12:11 följande:
    Har ni instagram? Och vad heter ni där i så fall?
    Jag heter zerphina där
  • AAS10
    mmod skrev 2014-02-03 17:42:24 följande:
    Min svärmor tipsade mig om en sida på nätet med billiga vagnar :) googlar fortune internationell också det första som kommer upp någon svensk sida barnvagn nånting heter den...men de har billiga och snygga vagnar så efter RUL ska vi kika in där och kanske beställa :) tar ju ändå några veckor innan den dyker upp så :)

Sitter oxå o kikqr den sidan tänk på o kolla så de fullt ligg läge på sittdelen. O den sidan har ja inte kollat ännu men händer de mått me vagnen så bör servicen va bra. Billigabarnvagnar verkar va livsfarliga o ha me o göra samt dom sålt nån livsfarlig modell så jag börjar vilja köpa dyr vagn iallafall. ...
  • AAS10
    mmod skrev 2014-02-03 18:48:37 följande:
    Jo man påverkas ju av det man läst men de verkade ändå vara bra vagnar där. Har tyvärr inte ekonomin att lägga fem sex tusen och uppåt för en vagn så försöker hitta en billig men samtidigt säker. Såg Ullared hade varit en fin vagn med av märket babyboom till ett bra pris
    vi har väl väl ekonomin, men va F*N att behöva lägga 8000 på en vagn, nä fy jag bara VÄGRAR..... Skulle det inte vara för Ullared  är Ullared så hade jag åkt dit o kikat hihi.
  • AAS10
    mussepigg skrev 2014-02-03 19:35:24 följande:
    Hur ställer ni er till att ta Alvedon ( eller annat med paracetamol) under graviditeten? Enligt nya studier så verkar inte de vara så bra Heller? Jag undrar för idag har jag nån så djävulsk huvudvärk att jag inte står ut längre, behöver nog en värktablett för att ens kunna somna sen, men vet inte om jag vill/vågar ta någpn

Jag brukar ta alvedon faktiskt.....
  • AAS10

konstigt det där med alvedon eftersom det är det dom rått en till i alla år. framförallt vid förlossning, två alvedon och ett bad....

• AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-04 08:29:22 följande:
    Super nervös. .. fått tid hos min vc. Har nog åkt på extrem foglossning. Hoppas på sjukskrivning iaf 25% och givetvis blev det en manlig läkare... fobi att klä av mig inför okända. Fick be en kompis så hon följer med...

Jag vet inte men måste du klä av dig? Leggins o tunika så e dom ju tajta o lätta att undersöka dig med
Svar på tråden Julibebis 2014