MiniV skrev 2014-01-15 20:13:25 följande:
AAS10, läste om din förlossning. Vilka sjukt dåliga läkare det finns där ute, att han inte ens kunde inse att han hade haft fel och att ett kejsarsnitt var den bästa utvägen för dig och ditt barn är ju fruktansvärt. Människor som han ska inte vara läkare!
Jag har också lågt blodtryck nu när jag är gravid. Detta resulterade i att jag svimmade på nyårsafton och landade med ansiktet först i lera. Har aldrig svimmat förut, så läxan här är väl att jag nu är förberedd om det skulle hända igen. Då slipper jag ha sönder ytterligare ett par glasögon. ;) Har lovat sambon att jag inte ska göra om det. Stackarn.
Kan tillägga att jag inte gjort KUB, men jag fick i alla fall höra hjärtljuden hos barnmorskan när jag hälsade på i förra veckan. Häftig känsla!
Om det är någon som orkat läsa hela inlägget så har jag också RUL den 10 feb. Längtar till att äntligen få se det lilla livet!
Ja han var en människa för sig, han skyllde typ på vad jag kan läsa hade jag jobbat 24 timmar i sträck. öh ok, ändra dina arbetstider tänkte jag, men men jag googlade honom och han ska vara en grym läkare egentligen och ärret syns knappt så lite bra var han nog egentligen men charmkurs hade gjort honom gott, Hoppas dock aurorasamtalen kommer hjälpa mig i min rädsla så småningom.
var hos läkaren igår igen. tog EN TIMMA, så segt. tog massa blodtryck, stående, liggande, sittande, vilande. vilket resulterade att det droppar lite när jag rör mig. så blev sjukskrivning 1,5 månad... till och börja med,
Din svimning lät inte alls bra ju, hoppas verkligen inte det händer igen! skönt att du fått lyssna på hjärtljuden, är ju så mysigt =)
Har också rul den 10de, när har du BF?