Julibebis 2014
Väntar du en elefant eller nått? Med tanke på hur långe du tänkt o vara gravid?;)
har sovit helt värdelöst inatt, troligtvis för sonen inte är hemma, är inte van och ha han i från mig men efter jag var uppe på dass vid 4 tiden kände jag riktiga "buffar" i magen, har ju känt fisksprattel typ som det kittlas i magen tidigare,men det här avr helt klart sparkar.. så mysigt.
Jag tror vi kanske kanske kanske är färdiga med killnamn faktiskt. sonen kom med ett förslag, som jag gillade och sambon sa men det har ju jag gett som förslag, så vi får se.
vad det gäller tjejnamn vilket vi tror det kan bli är vi helt lost,
När det gällde sonen så hade ja o dåvarande sambon 2 tjejnamn som vi mer eller mindre säkra på men killnamn var ett helvete,,,
När vi väljer namn så finns de inte många krav. Det ska vara ett fint namm båda gillar. Sonens namn kommer i från en storfilm, då va de 400 i sverige som hette de.... nu e de 4000....inte jätteskoj Jag jobbar i vården så tyvärr ratas många namn då jag kopplar ihop dom med människor. Men när förnamnet e klart ska barnet ha två namn till som är kopplade till släkt på var sida. Blir de en tjej ska andranamnet iallafall vara Lisa. Skulle kunna tänka mig att döpa barnet till Eliza oxå.
Ah världen e liten. Var i samma grupp som dig på Lunarstorm som ägare under en period. ...