• Pluttan

Julibebis 2014

Haha.. Jag är så glad att få den stora äran att få ha tre fina barn Men såklart skulle jag utan vidare vilja ha fyra eller fem..men det önskar nog inte sambon Iallafall så går jag in i vecka 15 (14+0 ) idag. Därmed andra trimestern

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan

Vecka 15 (14+1) idag. Och jag varken känner nåt än eller hör med min doppler. Så olika kan det ju va även där.

• Pluttan

Tack detsamma o Gott nytt år till er alla !! Japp 2014 är vårt år då våra fina bebbar ska komma till världen

• Pluttan

Jaha..Hej hej illamående o välkommen tillbaka..Mår lite illa nu igen till o från..

• Pluttan
    gubbenhilfe skrev 2014-01-01 21:20:50 följande:
    Jag oroar mig lite för magens storlek. Jag tycker inte att den växt något alls och vikten är den samma. Jag mår illa men annars är alla symptom helt borta. Har UL igen den 10/1 men just nu känns det som en evighet tills dess.

Vilken vecka är du i nu? Jag har också stått stilla på vågen. Det är först nu i vecka 14 som jag hade gått upp nåt kilo..
  • Pluttan
    Miini12 skrev 2014-01-01 21:50:38 följande:
    Föresten var är facebook sidan eller jag måste bli tillagd av någon? :))

Skicka en vänförfrågan till vår Facebook startare Zannah Ljungström så lägger hon till dig. Tror det bara är hon som kan göra det. Jag kan skriva till henne på fb att hon kommer få en förfrågan om du vill :)
  • Pluttan
    gubbenhilfe skrev 2014-01-01 21:56:46 följande:
    Jag är i v. 10+5. Med första barnen tog det lång tid innan det syntes något. Men i graviditeten därefter så hade jag mammabyxor i v. 11. Och man brukar ju bli större snabbare för varje graviditet därav min oro. Var inte alls orolig för något när jag väntade sonen. Nu hittar jag på nya saker att oroa mig för varje dag. Dumt att man inte bara kan stänga av.

Åh känner så igen mig. Jag hittar också på nya saker att oroa mig för heeela tiden. Tror inte du ska oroa dig så mycket. Magen kommer säkert alldeles snart ska du se.. Min magen"ploppade" upp ungefär vid vecka 13. Trodde också att magen skulle kommer snabbare eftersom jag "nyligen" var gravid..Har en dotter på 18 månader. Håller med dig man måste lära sig koppla av o lära sig njuuuuta..Vi alla här väntar ju barn
  • Pluttan
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2014-01-02 10:58:15 följande:
    Hej på er! Nu är vecka 12 här (11+1) och bara en vecka kvar till kub-ul. Vaknar på nätterna av växtvärk i både bröst och mage. Hoppas ni har d bra både gamla och nya! :D

Jag har vissa dagar med enorm växtvärk. Det liksom spänner o drar i hela magen. Och brösten känns som om någon håller på o sågar av de med en slö kniv när jag tar av mig bh:n på kvällen. Klarar inte sov med bh:n. Känner mig instängd..
  • Pluttan
    lillagreizn skrev 2014-01-03 23:57:36 följande:
    I min mage rör det sig för fulla muggar, började här för några dagar sen, så underbart nästan mer underbart än första gången, nu när man känner igen allt och kan minns tillbaka   Ser att ni pratar namn, flicknamn är spikat, pojknamn har jag oxå förslag på, vill ha ett samiskt traditionellt namn men sambon vägrar samiska namn så det kommer nog komma upp på tapeten mer än en gång innan vi kommer överens :P   Jag skulle använda pojknamnet ni gillar och skita i vad folk tycker och tänker, anknytning eller inte! Tycker det är bra när man vågar använda namn från andra länder, så om ni känner er säkra på att ni hittat ert namn, använd det för guds skull  

Åh fasen vad mysigt:) Längtar till jag med känner nåt. Känner inte ens småsprattel än.
Svar på tråden Julibebis 2014