• Pluttan

Julibebis 2014

HollyH: Jag har en 13 åring som jag inte riktigt vet hur han reagerar på ett till småsyskon. Hur gamla är dina andra barn då?

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan
    AAS10 skrev 2013-11-16 22:23:17 följande:
    Satt o lipade till hela sverige bakar idag..... något e totalgalet med mina hormoner haha

Det gjorde faktiskt jag med..haha...:D Klarar knappt av något som är lite rörande på tv :-P
  • Pluttan

Ursäkta spam. Men Holly: Precis så bebiskär är min 17 månaders med. Om hon ser en bebis i tidningen eller tv tex så blir hon så lycklig och vinkar och ska pussa på de. Kul att se

• Pluttan
    dåligfantasi skrev 2013-11-17 09:48:52 följande:
    Är det någon som har haft svår huvudvärk? Igår började min och symtomen jag fick var dunkande huvudvärk, yr, illamående, min syn blev rubbad (suddig och blinkade) samt helt ostadig på benen. Tänkte att det kunde vaa pga grav. Men inte så extremt på samma gång så Ringde 1177. Hon tyckte jag skulle åka till akuten Eller ringa 112! för det lät allvarligt. Men avvaktade eftersom jag hatar sjukan och la sig lite. Men nu på morgonen hade jag huvudvärk när jag vaknade.. Och vill inte släppa. Nojjar såå eftersom just mamma dog i stroke för 5 veckor sedan :/ Någon som känner igen sig och får det i graviditeten? V 7 (6+4)

Åk in till akuten så de får kolla dig ordentligt. Inte bra att må så även om det skulle bero på graviditeten. Hade bara huvudvärk några dagar till och från innan jag plussade på bim +3.
  • Pluttan

Symtomen kommer och går här med. Vissa dagar är jag jätte känslig och illamående och brösten ömmar och värker. Men att brösten ömmar tycker jag i och för sig de gör mer eller mindre hela tiden. Fast ibland kan man ju typ bara känna den vissa känslan ;)

• Pluttan
    Fiamedbarn skrev 2013-11-17 18:00:51 följande:
    Var är BF-listan?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Undrar det med.
  • Pluttan

Nej inte igen. Blir så pissigt ibland när man kopiera inlägg från mobilen. Mrrr morr....haha. Undrar också som sagt var bf listan är?

• Pluttan

Välkomna alla nya! Och grattis till er som varit på vul och sett era fina ♥ slå. Jag själv har mer än tre veckor kvar till mitt vul.

• Pluttan
    Veronica1 skrev 2013-11-18 11:52:03 följande:
    TACK  Snart är det din tur, men det känns som en evighet jag förstår det...  Mår ni bra annars? 

Jo jag mår bra förutom lite smått illamående som kommer och går. Sen denna eviga kvällströttheten. Orkar inte mycket på kvällarna.
  • Pluttan
    Veronica1 skrev 2013-11-18 11:50:42 följande:
    Tack ! Såg att du väntar tvillingar, spännande... Jag trodde nästan att jag oxå väntade tvillingar, vi har gjort IVF & satte in två topp embryon, men det såg ut som det var en idag. Är så otroligt glad, vi har kämpat för det här i 6 år & äntligen händer det 

Underbart!!
Svar på tråden Julibebis 2014