Julibebis 2014
Nån som tar kosttillskott? Jag äter iallafall aco gravid 2 om dan..:D
Nån som tar kosttillskott? Jag äter iallafall aco gravid 2 om dan..:D
Cecam : Äter du extra folsyra? Aco gravid innehåller ju annars rekommenderad dos om man tar två tabletter om dan ;)
Fiamedbarn : Tack och lov att du inte missförstod mig. Det är lite shit när man skriver över nätet. Kan lätt bli vasst rätt så det inte är menat så. Men iallafall - ..ja aco gravid heter de. På burken står vad två tabletter innehåller.
Håller helt med att ks är upp till var och en - ingen annans grej liksom. Bara ignorerar folk som snackar en massa skit...Man föder visst barn på riktigt även om man gör ks. Min mamma gjorde ks med både mig och min syster..och vi blev födda på riktigt. Säger bara Heja! till er som klarar ks.
Det gick inte att äta nåt varmlagat till lunch idag. Mått så illa bara av tanken på varm mat.
Veronica 03:: Haha..känner precis så när det gäller mat....Blääää. Frida: Så många timmar ? Hu vad jobbigt när det är svårt att få i sig mat dessutom. Hoppas det går bra ändå. Fia1: Kylskåpet ska vi inte bara tala om. Städar typ ur det varje dag. Tycker det stinker..:D haha.. My2 girls : Låter lite otäckt din beskrivning. Men är säkert ingen fara. Inte växtvärk från livmodern du känner så kraftigt då? Men mitt råd är att kontakta mvc och rådfråga de som är experter.