Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Julibebis 2014

Bettanspettan skrev 2013-11-12 18:45:02 följande:

Då ligger du och jag lika, också 4+3 idag
    Härligt!
  • gubbenhilfe
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-12 22:06:03 följande:

Håller verkligen med dig!! Här där jag bor blir alla erbjudna att göra kub/nupp test. Vi såg det som en chans att se vårt Lilla mirakel en extra gång nör vi väntade dottern... Tyvärr fick vi riktigt hög risk för att få ett barn med kromosomförändringar.... Vilket resulterade i sorg, rädsla, tårar o funderingar... Gjorde ett fvp ca en vecka efter testet vilket var vidrigt... Sen fick vi vänta på svar i en vecka.... Om det var något fel på bebisen skulle dom ringa o om allt såg bra ut skulle vi få ett brev på posten.... Gissa om man bröt ihop VARJE gång telefonen ringde den veckan!!?? Så Näää!!! Nåt kub/Nupp test blir det inte den hör gången!!!
    Vi fick telefonsamtalet...
  • gubbenhilfe
    LovisaC skrev 2013-11-12 20:25:08 följande:
    Samma här! :)
    mamiama skrev 2013-11-12 21:00:05 följande:
    Jag med 4+3 idag :) finns det nån länk till bf listan?
    Då är vi ju många med samma BF.

• gubbenhilfe
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-12 22:59:10 följande:

Hua vad tungt.... 😣 Hur gjorde ni? Du behöver inte svara....
    Vi valde att avbryta. Det är det absolut tuffaste beslut jag har fattat i min liv, men det var det rätta för oss.
  • gubbenhilfe
    my2girls skrev 2013-11-13 10:00:45 följande:
    Hallå här inne!

Jag blev inbjuden att "joina" er av en här i tråden  .

Jag har precis plussat (är innan BIM), har två barn sedan tidigare med samma man men har senaste 7 månaderna fått 3 MF, jag är livrädd över att det ska hända denna gång med och tar det tyvärr nästan för givet. Jag vågade egentligen inte gå med i någon grupp men ödet kan man inte styra över så vi får se.

Tror min BF är c,a 24 Juli 2014 

Grattis till alla er som plussat! 
    vad kul att du vågade dig hit. Det är här är min 4:e graviditet men jag har bara ett barn så jag kan förstå oron. Men jag tänker så här, att om det har gått illa så många gånger så är ju sannolikheten att det ska gå vägen den här gången större!
  • gubbenhilfe
    mamiama skrev 2013-11-13 17:56:23 följande:
    Vul i morgon, är såååå nervös!!! Tänk om nåt e fel...
    Förstår att du är nervös men det går säkert bra ska du se.
  • gubbenhilfe

Eftersom jag är lite av en testoman och har ett helt gäng med test kvar så kan jag bara inte låta bli att fortsätta testa. vad jag har hört så höjs hcg-nivå i intervaller och det verkar ju stämma bra på mig i alla fall. Visst är det en fin liten stegring?

I dag har jag mått rätt så illa och haft en hel del molvärk. Det var INTE kul att gå till jobbet, men det är det lätt värt.

• gubbenhilfe
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:
    OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

Gud vad spännande!
  • gubbenhilfe

Hjälp! Har just blivit kallade på anställningsintervju nästa vecka, snacka om dålig timing. Jag får helt enkelt gå dit höra mitt bästa och vara ärlig, men Gud vad nervös jag är. Känns ju surt om jag inte skulle få jobbet bara för att jag är gravid.

Svar på tråden Julibebis 2014