• mamiama

Julibebis 2014

Jag med 4+3 idag :) finns det nån länk till bf listan?

• mamiama

Har turen att må bra än så länge, kissar hela tiden och har lite molvärk dagligen bara.... Men av erfarenhet så vet jag att det där illamåendet kan slå till närsomhelst .. Hehe, jag har blivit sjukskriven innan pga det.

• mamiama

Tack alla fina som håller tummarna idag! Ligger här å e vaken för tidigt pga en sprängfylld kissblåsa, haha! Kramar till er alla!

• mamiama

Har oxå ätit postafen 3 graviditeter, blev inte glad när jag fick höra den nyheten, men man kan ta ett snack med läkaren för säkerhets skull...

Detta är min 4 grav och jag e redan rejält svullen... Och gasig så det e ju tarmarna, haha! ;)

• mamiama

OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

• mamiama

Är i v 4+5 idag ska tillbaka om 2 veckor å titta igen, mamma är enäggstvilling men det är ju inte ärftligt, fast 1 på 10 får tvillingar efter behandling med pergo, SKITHÄFTIGT!!!

• mamiama

Vad är det för armband mot illamående? Har provat seaband från Apoteket, men tyckte inte det hjälpte

Svar på tråden Julibebis 2014