Julibebis 2014
Usch! Har gått upp ett kilo redan! Argh!
Usch! Har gått upp ett kilo redan! Argh!
Kram till er som blöder....
Beklagar missfallet!! :(
Har börjat att gå upp på natten och kissa å det e väl ok, mindre roligt är att jag oxå hinner börja må illa vilket gör det mycket svårt att somna om! Precis när jag ändå lyckas med det kommer min lilla in å bäcker mej 07.00 en lördag.... Så nu ligger jag i soffan å glor på film å vill kräkas, haha!
Trevligt! Haha! ;)
Enenina, jag äter vitt bröd, lägger sej sm bomull i magen, typ runda hönökakor... Inte så nyttigt dock :/ men det är ju så olika vad som funkar!
Jag är jättearg hela tiden! Å rätt som det är blir jag tokledsen, det hjälper inte att jag mår konstant illa, har värsta brytet med finnar i ansiktet och har gått upp 1,5 kilo redan. Den enda som lindrar illamåendet är att konstant tugga på nåt.
Har gått upp 25 kilo alla mina 3 grav. Vilket är jobbigt under och efter grav. Vill verkligen inte det denna gång!!
Tycker otroligt synd om mej själv och tycker att sambon inte förstår, å alla som hade förstått vet ju inget ännu, det är jobbigt.
Samtidigt så är jag väldigt tacksam såklart att vara gravid.
Jag avböjde det där livsstilssamtalet, känns som att man har mer nytta av det när det är första gången man e gravid (för mej då) så fick inskrivning den 20 dec :)
Fin vagn!! Jag ska oxå ha en UJ, e sugen på den mossgröna :)
Det syns tidigare för varje graviditet, nu är det 4 gången för mej och min bukmuskulatur är rätt uttänjd så det syns när jag står upp, plus att jag är smal, men det e ju inget en större tröja inte kan dölja. Men ligger jag ner så e magen helt platt :) är i v 7
Ja, det beror väl såklart på hur man ser ut innan man blir gravid :)