• mamiama

Julibebis 2014

Vi ska oxå göra kub, har inte gjort det innan. Har en fd skolkompis som för en månad sedan fick ett barn med ds.. Å hon är yngre än mej. :(

Tänkte härda ut mitt illamående utan tabletter... Blir helt drog-trött på dom och det är nästan lika illa tycker jag, ser till att hålla magsäcken i arbete å äter lite hela tiden. Men visst är det jobbigt!

• mamiama

Jag är jätteglad! Jag ska bli fembarnsmamma, liiite rädd oxå, men tack alla!!!

• mamiama

Jag har oxå svårt med humöret och kan ALDRIG hålla tyst annars, värre är det nu när jag dessutom jagar upp mej på nån sekund och hjärtat börjar slå i 190 ;)

• mamiama

Haha! Usch vad jobbigt med en sån chef!! Ja, bäst att undvika ;)

Min mamma har redan kommenterat mitt humör å "retat" mej för hormonspel så många ggr att jag nu inte vill prata med henne för tillfället. Kvittar vad jag säger så är det mina hormoner som talar och tydligen tar dom över precis allt å jag e inte jag längre med egen vilja, bara hormoner.... MORR!!

• mamiama

Jaaaa!? Vad hände? All form har säckat ihop å man ser just nu ut som en jäst muffins!

Lovisa c, PRECIS så!! Att folk inte bara fattar det :P

• mamiama

Loppanojag, beklagar verkligen, blir verkligen ledsen av att höra sånt!!! :(

Jag måste bara berätta att paniken växer till sej inom mej.... Hur ska min kropp klara av detta med 2 bebisar?? Märker redan av allting verkligen dubbelt upp å får kämpa för att hålla skenet uppe, äter tabletter mot illamåendet men mår ändå jätteilla, kissar flera ggr/natt, jättetrött å allmänt sliten å jag är i v 8!! Är det ett skämt? Hur ska det gå?
    Känns som ingen förstår en heller av de fåtal som vet, ursäkta gnället flickor!

Jag hår med i fb gruppen senare :)

• mamiama

Surrih, haha! Ursäkta jag skrattar men jag känner verkligen igen det där! Just att man bryter ihop å lipar på det viset ;)

Svar på tråden Julibebis 2014