• mamiama

Julibebis 2014

Jag är ensambarn, min sambo har 4 syskon. Finns nog både för och nackdelar på båda hållen. Men jag började tidigt och mina två första är ju ganska stora så det ska nog inte vara några större problem att hinna ta hand om alla, tänk så härligt senare i livet med alla barn och barnbarn! I cant wait!! :D

• mamiama

Jag tycker mej känna nåt lite då och då, man lixom hajar till på att det är någon "ovan" rörelse, men det är väldigt snabbt och så kommer det inte igen så svårt att känna efter riktigt... Min 4:e grav, v 12

• mamiama

Usch, är så orolig för att bara en lever, har ul om en vecka och drömmer alldeles för mycket mardrömmar :(

• mamiama

Ja, det är ju så innan man kan känna och höra dom!! Jag tycker inte att magen växer längre fast andra säger att den gör det... Väntar på att få hem en doppler, men den kommer ju aldrig, haha! Lycka till hos bm!

• mamiama

Kunde inte äta upp min frukost i morse, det tog bara stopp! 6 kilo upp på vågen och nu måste jag helt enkelt sluta med det vita brödet!!!

• mamiama

Anneh, jag är i v 12!!!! Helt otroligt, vet inte om hungern beror på tvillingarna... Men det verkar ha avtagit lite och eftersom illamåendet nu minskat ska jag väl kunna göra lite nyttigare val framöver... ;)

Vi har hittat en vagn från Holland, okänt märke. Hittar ingen tvillingvagn i Sverige som har alla de finesser som jag vill ha på min vagn, men nu så! Ny vagn plus 2 st bilstolar för 6000 kr, ganska så billigt! :)

• mamiama

Vi har pojknamn, Henry, och Mii eller Lilly om det blir flicka.
    Pojknamn är svårast tycker vi ( tänk om det är 2 pojkar)

Men nu till det roliga, jag är nu 110 % säker att det är bebisarna jag känner i magen, när jag ansträngt mej på jobbet idag har jag tydligt känt flertal ggr hur det typ "petar" från insidan. Ca tiotal ggr! Helt underbart, går in i v 13 i morgon.

• mamiama

Nånting jag tycker är lite roligt är föräldrar som ska komma på så ovanliga och konstiga namn som möjligt, typ korsa olika namn med varandra :)

Svar på tråden Julibebis 2014