Julibebis 2014
Tack snälla... så svårt att inte visa det för barnen bara. Vill inte visa det för min man heller då han redan gör så mycket för mig. Tack.. kram
Hur är hm, s amni gsbehå?
Igår var jag på TUL nr 2 v 31+5
Tv1 1985g +2,5%
Tv 2 2008g +4,3%
Väldigt ovanligt tydligen med tvillingar som är lika stora dom enlingar... Haha, börjar bli rädd nu... Hoppas de kommer tidigare så jag överlever! Här kommer en bild på tvilling 2, ser lite butter ut, haha!
Mamiama, inte så konstigt att du känner av att du är gravid då, det måste ju bli väldigt tungt med två stora tvillingar! Lindsey, ja, haha, jag tar dig nog i flåskampen! :)
Jag går alltid upp mycket när jag är gravid, vissa har en tendens att göra det bara... Men jag är träningsfreak så ser det som en stor härlig utmaning bara att komma tillbaka... ÄNNU STARKARE!! :)
Magen igår... Fifan va det e tungt!! När jag går i trappor tar magen emot låren, jag måste sitta isär med benen för att ens kunna sitta... Har fått klåda överallt, utslag på händerna, var i morse å lämnade blodprover för leverpåverkan... Vill inte mer, men 3 veckor till hade ju varit bra, fast vette fan hur man ska orka det!? (Ursäkta gnället)