Julibebis 2014
Jag är orolig, mår inte så illa, lite svagt då och då men inte mycket att tala om... Går in i v 6 idag. Mina tre andra graviditeter har jag mått fruktansvärt dåligt från redan innan jag har plussat...
Jag är orolig, mår inte så illa, lite svagt då och då men inte mycket att tala om... Går in i v 6 idag. Mina tre andra graviditeter har jag mått fruktansvärt dåligt från redan innan jag har plussat...
M39, detta är min 4:a med ;)
Det blir nog Urban jungel för oss om det nu är tvillingar därinne, verkar smidig å så e den snygg!
Vi har pojk och flicknamn klara redan! Förnamn och 2 mellannamn :) men vi har försökt länge så har haft gott om tid att drömma ;)
Jag hittar inte heller bf-listan!! Vad ligger den under? Gravid?
Åh, jag vill ha gravsymtom!!! Jag mår alldeles för bra... Idag har jag varit helt nere å jag e livrädd att få se nåt som inte lever på nästa vul om 10 dagar... Är i v 5+3
Tack vad snälla ni är, har ju mått fruktansvärt tidigt i mina tre förra graviditeter å det e ju inte kul... Men man kan ju inte låta bli att nojja ;)
Jag har blivit gravid på Dubbelkur pergotime, så de vill se så det inte är för många foster, han trodde sej se 2 st hinnsäckar iaf, därför ska jag tillbaka igen den 28:e för att se hur många hjärtan som slår... Om det nu är något som tickar på därinne
I morse mådde jag oxå illa!! ÄNTLIGEN! Haha, knäppt...
Mina tre barn har vägt strax över 4 kg, har haft turen att kunna föda dom vaginalt, hoppad verkligen om det nu är två därinne att jag kan föda dom oxå... Är ju livrädd för snitt, mest för att det är främmande för mej.
Har en fråga, om man fått två snitt, vad är det då som gör att man sen inte kan föda vaginalt?
Min fd svägerska gjorde två ks, kom ihåg hur jäkla ont hon hade när vi hälsade på henne på bb, verkar inte vara någon picknick!! Folk fattar inte hur glada vi ska vara för att vi har denna möjligheten till ks... Hur skulle det ha slutat annars i många fall?? Ni har fött barn MINST lika mycket som jag :)
Illamåendet håller i sej här, det där bakomliggande envisa illamåendet, å det är välkommet!
Tack för svar på min fråga! Nu känner jag mej liiite visare ;)
Adrienne, jag fick det oxå sist kring v 20, vart får man ett sånt bälte? Sjukgymnast eller köpa? Har sett att de rejäla är ruskigt dyra....