Julibebis 2014
Glömde säga att vi nog hoppar kub-test då det är 2 st därinne... Vi vet inte riktigt hur vi skulle reagera om tex ett barn fick dåligt resultat bl.a
Glömde säga att vi nog hoppar kub-test då det är 2 st därinne... Vi vet inte riktigt hur vi skulle reagera om tex ett barn fick dåligt resultat bl.a
L1n, jag känner den i mitten mellan navel och blygdben, väntar tvillingar och är i v 10+0 idag.
L1n, men vad spännande!! Detta är min 4:e graviditet å min mage är ordentligt stor, använder redan mammabyxor, fick reda på i v 7 att det var tvillingar, men känner mej fortfarande lite smått i chock ;) lycka till iaf!!!
L1n, ja alltså efter inskrivningen igår är jag nästan mer nervös och rädd för hur kroppen ska klara av det senare, dom sparar inte på förmaningarna direkt!! Men visst e det häftigt! Ska lägga upp bild senare ;)
Jag beklagar verkligen Veronica!!!! Vi känner nog alla samma oro... Och just när det börjar kännas "säkert"!
Jag fasar för att en eller bägge har dött och att min kropp har missat det, samtidigt mår jag värre nu än någonsin med illamående....
Stor kram iaf...
Är oxå orolig av någon anledning, försöker att inte tänka så mycket på att jag är gravid... Koncentrerar mej på jul och nyår, god jul allihopa!!
Ni som har ömmande bröst, HUR ont har ni? Alltså jag kan inte nudda något, knappt vända mej i sängen för att det gör SKITONT! Galet....
Jag får halsbränna ibland när jag ligger ner, då brukar Novalucol hjälpa än så länge... Det som plågar mej mest just nu är att jag blir sjukt yr och andfådd så fort jag rör mej det minsta.... Ska bli intressant och se hur jag ska kunna börja jobba på torsdag igen....
V 11+ 1 idag, en vecka kvar sen går man in i andra trimesten!! Tror ( men vågar inte säga nåt knappt) att illamåendet börjar ge sej så smått.... Dras med ordentlig växtvärk!
Har fått byta ut nästan alla byxor i garderoben till mammabyxor, inte en chans att jag får på mej mina gamla, inte ens med bellybelt ;)
Frida A, ja så är det nog! Detta är ju min fyra och femma och jag e stor som i 5:e månaden! Vet inte om det är för att det är 2 st eller mycket för att man har haft 3 st här inne redan ;)