• mamiama

Julibebis 2014

Dimisi, jag e likadan normalt sett... Men känner mej mest vrålfet nu, haha!

• mamiama

Jag känner mej supergravid, magen ser ut som jag är i femte månaden och jag är lite i chock över hur fort den växer, hur ska det här sluta? Igår kväll grät jag när jag la mej, för att det känns så okontrollerat och okänt att ha två därinne, känns som jag e gravid för första gången och jag vet ingenting....

• mamiama

Jag äter lergigan comp, hjälper lite iaf, tar bort det värsta. Postafen får mej att sova dygnet runt....

• mamiama

Gubbenhilfe, ja det är på recept... Börja prova dom på en helg, ifall fu skulle bli koma-trött :)

• mamiama

Vi väntar till förlossningen, jag har ju två flickor och en pojk... Men har fått för mej att det är två pojkar därinne ;)

• mamiama

I två dagar har jag oxå känt något som kan liknas vid lätt fladder... Tillräckligt för att jag ska reagera. Är i v 9+0 . Min dotter som är min trea kände jag i v 13 och då var det tydligt å ingen tvekan om vad det var.

• mamiama

Har gått upp ca 3 kilo. Men är smal i vanliga fall 175 cm å brukar väga 62 kg. Har gått upp 25-26 kg med alla tre barnen så är helt klart orolig nu! Kanske går upp mer när man väntar två, äter hela tiden å är vrålhungrig, vaknar på natten å är hungrig!!
    Men vag gör man?

• mamiama

Nu står min mage upp när jag ligger på rygg!! Kan känna kanten på livmodern mellan navel och blygdben, coolt!!

• mamiama

Då har man varit på inskrivning idag! Känns riktigt bra, i morgon går vi in i v 11 och enligt bm så är det väldigt liten risk för mf nu :) men kan andas ut på riktigt i v 13 då jag har ul, om allt är bra.

Svar på tråden Julibebis 2014