Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Julibebis 2014

Idag är det äntligen dags för RUL för vår del. Om fyra timmar vet vi förhoppningsvis att det är en pigg och frisk lite pojke eller flicka där inne. Gud vad tiden går sakta. Tur att. Jag har lite kundbesök inbokat på morgonen så att det händer nått i alla fall.

• gubbenhilfe

Jag ska bli mamma till en pigg liten pojke! Allt såg jättefint ut och det rådde ingen som helst tvekan om att det var en lite pojke. BF blev den 25/7 precis som vi räknat med sedan vi gjorde det första ultraljudet i v. 6.

• gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-02-27 14:42:15 följande:

Hade oxå en busig kille i magen. Ligger en dag före dig. Länktar
    Då säger jag grattis till dig med! Ja nu vill man inget annat än att det ska bli sommar.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-02-27 14:52:35 följande:

Åker till ullared över helgen med några kompisar.. ska äntligen börja handla till bebisen, även till dom andra barnen med såklart
    Vad kul. Jag skulle med vilja åka men min vägrar.

Men nästa vecka går vi vår vagn så jag är rätt så glad ändå.
  • gubbenhilfe
    jenniferferm skrev 2014-02-27 15:44:03 följande:

Hade mitt första ultraljud i måndags , Allt såg jättebra ut och man såg tydligt att det var en kille :) Är beräknad till den 27 Juli :)

Grattis! Känns som det har varit många pojkar på de senaste ultraljuden.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-02-27 17:39:38 följande:

Ska bli kul dock jävligt ont för min Foglossning så får se hur det går. 4 timmars körning dit. Som tur är har vi boende över natten
    Fy för foglossning. Min har varit rätt så lindrig än så länge.

Hoppas att resan går bra och att du orkar shoppa riktigt mycket och länge.
  • gubbenhilfe
    mrshb skrev 2014-02-28 12:37:06 följande:

Vi väntar en pojk med bf den 27 Juli med :)
    Grattis! Jag tycker det känns helt overkligt att faktiskt veta vad det är för en liten sort där inne. Nu kan jag inte sluta tänka på alla små söta saker vill köpa till honom.
  • gubbenhilfe
    Fiamedbarn skrev 2014-02-28 14:33:38 följande:
    Jag tycker att KappAhls Newbiekollektion också har jättefina pojkkläder! Men något säger mig att du mer gillar riktigt färgglada grejjer, kan det stämma?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
    Det kan nog stämma. Fast jag har alltid gillat KappAhls babykläder jättemycket men aldrig köpt några.

Jag köpte lite kläder på Polarn igår som jag tänkte vi skulle ha när vi åker hem från BB. Tyvärr har de ju inte fått in sommarkläderna än så jag får ge mig lite till tåls ett tag till.
  • gubbenhilfe
    Fiamedbarn skrev 2014-02-28 17:10:40 följande:
    Åh, kan du inte lägga upp bilder!!?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
    Bild på lillkillen och åka-hem-från-BB kläderna.
Svar på tråden Julibebis 2014