Julibebis 2014
Ja just det minns jag du skrev. Japp här blir det fyra tjejer som åker. Tog övernattning då det bara är jag som kör
Vecka 19 idag och i morgon är det dax för rul. Ska bli så spännande men ändå läskigt med tanke på om nått e fel.
Jag väntar också första barnet! Läser varje dag men skriver aldrig...
I torsdags var vi på Rul, allt såg bra ut & bm trodde det var en tjej! Vecka 20 idag och jag är vrålförkyld. Tråkigt som sjutton ????.
Apropå på vagn så fick vi syn på en svindyr Emmaljunga. Mondial delux classic tror jag den heter. Kostar över 9000. Så mycket pengar vill vi inte lägga. Attans att vi såg den bara! Sååå snygg, nu har vi fastnat för den...
Jag googla och kikade lite på barnvagnar, visste ni att det går att köpa skidor till barnvagn? :)
När jag väntade sonen var jag typ yngst med mina 38 år i den tråden jag var i, och nu är jag äldst. Hade varit kul att vara mitt emellan nån gång!
Någon som vet ifall moderkakan oftast sitter på samma ställe? Hade den i framvägg sist, tänkte om det är större risk att den sitter där nu med eller om det bara är en tillfällighet?
Det är lustigt det där med moderkakan fram eller bak tycker jag. Alla verkar ha sån stenkoll men detta är min 3e graviditet och har inte fått reda på det en enda gång. Frågade sist men det är ingen som dom säger här utan att man frågar. Hur vet dom det? Känns det eller ser man det på UL? Haha bra koll jag har.