Julibebis 2014
Nu har vagnen kommit nu ska jag bara låta bli att packa upp den tills iaf efter ultraljudet
Nu har vagnen kommit nu ska jag bara låta bli att packa upp den tills iaf efter ultraljudet
RUL igår.
Allt såg helt perfekt ut och jag är i v.19+0 idag :)
Någon som kan gissa om det är en tjej eller kille vi väntar? ;)
Kul med så många olika namntankar, både gamla och nya namn =)
På tal om vagnar så ska vi införskaffa denna fina, men vi ska beställa från holland så vi väntar tills i april.
Usch vilken ångest jag fick nu.....
Fast jag vet att jag kommer gå upp i vikt och att det är fullt normalt så går det inte in att vikten kommer öka...jag får ångest när jag väger mig och känner att jag dessutom inte kan göra nånting åt saken. Vill inte bli ett skräck exempel och gå upp 20-30 kg för då är jag på över HUNDRA kilo...jag vill inte väga hundra kilo, vill inte bli jätte stor....dessutom är jag rädd för dessa bristningar...inga problem med någon enstaka men googlar man får man fram en massa zebra randiga magar och jag vill inte få så mycket. Vill fortfarande vara attraktiv för min sambo, är ju bara 23år...jag är livrädd att han kommer tycka jag är ful och inte vilja se mig utan kläder, jag vill inte behöva känna ångest över att ta av mig framför min kille...tänk om han då väljer någon annan bakom min rygg eller lämnar mig när jag är ful...
Usch mycket tankar denna lördag natt...självklart är allt värt det för det finns ingenting annat vi längtar efter just nu som att det ska bli juli och bebis kommer men kan samtidigt inte låta bli...