Julibebis 2014
Vad har ni köpt för storlek på kläder? Köpt i 50 & 56 båda flickorna var ju stora när dom föddes så räknar med en stor bebis denna gång med. Vill ju inte köpa för mycket och att det blir oandvänt
Vad har ni köpt för storlek på kläder? Köpt i 50 & 56 båda flickorna var ju stora när dom föddes så räknar med en stor bebis denna gång med. Vill ju inte köpa för mycket och att det blir oandvänt
Angående tryck så får jag ett tryck mellan benen den första minuten när jag ställt mig upp. Någon dom vet vad det beror på? Det kände jag av förra grav också men mycket senare. Har känt av detta i några veckor nu.
Sen har jag fått väldigt ytliga och tydliga blodådror innanför yttre blygdläppar. Hade det också sist men mycket senare.
Hur gör ni med napp till era bebisar? Till dom andra hade vi med till vilket var tur för båda hade svårt att få till suget. Jag önskar jag kan amma denna gång.. inte kunnat med någon av dom andra två
Å idag fick våra bekanta sin bebis... blir så fruktansvärt avis... vill oxå ha!! Vet är dumt att känna så men kan inte hjälpa det...
Jag har 102 dagar kvar.
Jag är beräknad till den 25/7 och planerar att jobba fram till den 11/7. Sen tar jag semester i två veckor och därefter FP. Min man ska vara hemma fem veckor i sommar varav två är de tio pappadagarna. Vi planerar att åka till lite varmare breddgrader i december så då tar han en vecka semester till och sen långledigt vid jul.
Haha duschade idag och insåg att det inte går att raka sig där nere längre. Gjorde ett tappert försök men insåg efter att det nog bara ser ut som jag fått skabb haha, så nu hoppas jag att jag slipper gynundersökningar inom det närmaste :P vissa.. Delikata problem har jag nog förträngt sen förra graviditeten