• Pluttan

Julibebis 2014

Gräddnoz: Jag förstår att det måste göra ont att amma nu. Jag slutade amma för fem månader sen. Dottern ville inte mer....Vilket kön det blir denna gången spelar inte stor roll eftersom jag har en av varje..Bara de får glädje av varann

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan

Hu..Har gått NER 0, 5 kg. Detta pga jag har så svååårt för mat. Inte så kul förstås. Till er som råkat ut för blödningar vill jag bara ge stora stora kramar. Jag håller mina tummar hårt för er att era små bebisar mår bra.

• Pluttan

Jag äter jordubbsyoggi och smörgås med skivad banan till frukost Typ det enda som funkar. Apelsinjuice har blivit så blääää.....

• Pluttan

Har vart iväg i helgen med sambon.. Härligt! Alltså igår typ försvann illamående och äckelkänslorna för mat. Så lustigt..:P....Var ju givetvis bara tvungen att köpa ett digitalt cb test. Ja det visade ju fortfarande gravid +3. Och dessutom har brösten slutat ömma så mycket på dagarna. Men kommer mer på kvällarna....Men nu verkar illamåendet/äckelkänslan tagit violer lite igen...Ja ja så kan det va.

• Pluttan

Jag var "tvungen" att skriva in mig nu snart. Annars får man inget läkarbesök och kunna göra vul innan man har skrivit in sig. Här får man lämna urinprov, väga sig. Tror till och med man gör ett blodtryck samt blodprov.

• Pluttan
    lillagreizn skrev 2013-11-25 09:36:57 följande:
    Vet inte vad jag ska skriva, känner mig tom på ord. Vaknade på morgonen och skulle gå på toa, när det börjar droppa blod efter benet. Väntar bara på det där mf som aldrig verkar vilja komma, det driver mig till vansinne. ringde till gyn som vill avvakta till slutet av veckan och jag förstår dom, skulle jag åka in nu kan lika gärna hjärtat slå för att vara borta imorgon! känner mig bara tom i hela kroppen, detta blir sista försöket på ett syskon klarar inteav det här.

Åh nej vad tråkigt :( Jag är så ledsen för din skull. Håller också tummarna att allt är bra med den lill* i magen. Kramar om....
  • Pluttan
    nossanoj skrev 2013-11-25 10:32:17 följande:
    Hejsan! Är gärna med här :) Har varit inne och tjuvläst lite men nu har ja skaffat ett medlemskap! Har bf 25/7 och har en dotter född feb-12 sen tidigare. Fick missfall i augusti i år men blev gravid sen efter första mensen och hoppas att allt går bra denna gång. Är dock väldigt rädd för att få missfall igen och känner efter minsta lilla. Så jag kommer inte våga hoppas något förrän efter vecka 12. Hade gärna gjort ett tidigt vul men min bm föreslog inte det när jag ringde henne och jag var för feg för att fråga. Så har inskrivning i augusti och det känns verkligen som en evighet dit! Kram till er alla blivande mammor :)

Välkommen! Har en dotter född juni 2012. och en son född 2000.
  • Pluttan
    Lyrasmamma skrev 2013-11-25 17:00:24 följande:
    En livs levande bebis hittades på ul :) Behövde inte göra vul utan den syntes tydligt på vanligt ul. Hon fick det till v 7+5 :)

Grattis vad härligt Är så nervös inför mitt vul. Varje dag dit känns som en hel evighet.
  • Pluttan

Här har jag knappt känt så mycket i brösten längre. Bara en liten stund på kvällen när man typ tar av sig bh:n..Supernojjan sätter så klart in då..:-P.Däremot molvärk har jag haft lite till och från nu. Med det ska ju va bra..:D..Sen är det ju en hel evighet till det är dags för vul....

• Pluttan
    mamiama skrev 2013-11-28 09:32:36 följande:
    TVÅ otroligt fina hjärtan tickar på därinne å lyckan är total!!!

Åh..Stort grattis!!=)
Svar på tråden Julibebis 2014