• Pluttan

Julibebis 2014

Ursäkta att jag är lite otrevlig. Men nu när jag gick in i vecka 9..Shit vad flytningarna har ökat..:P Nån som upplevt samma. Vet att det är normalt. Men icke trevligt..

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan
    LovisaC skrev 2013-11-30 18:12:55 följande:
    Hihihi! Vilken tur att CB numera faktiskt har trosskydd som upptäcker fostervattensläckage ;) De måste man ju kunna ha?!

Tack för tipset. Det visste jag inte om.
  • Pluttan

Har också börjat med mammabyxor fast jag egentligen inte behöver än. Men det är asskönt att ha o slippa känna när det stramar åt när man sitter som några skrev.

• Pluttan

Just nu är inte matlusten så stor här. Äter gärna förstås om sambon lagar nåt. Hatar att laga mat själv. Kan inte med lukten på ingredienserna..haha..;) Annars äter jag typ bara yoghurt frallor med tomat och paradis chokladpraliner.

• Pluttan
    Cecam skrev 2013-12-02 09:46:56 följande:
    Kom precis tillbaka från vårt första VUL, är i v.9. Vi var otroligt nervösa eftersom jag knappt haft några symptom och de symptom jag har haft har kommit och gått, men vi fick se vår lilla bebbe och ett starkt pickande hjärta! Lyckan är total, och bara det att få det bekräftat känns helt underbart skönt!

Åh vad underbart!! Stort grattis. Hoppas mitt vul går lika bra när det är min tur
  • Pluttan
    Jomila skrev 2013-12-02 18:06:41 följande:
    Började få kramper runt äggledarna i förmiddags och började blöda vid 16-tiden. Värken blir bara värre och blödningarna också verkar det som. De tog inte emot oss på sjukhuset utan ville att kroppen ska sköta allt själv och att vi ska ta ett nytt gravtest om tre veckor. Jag känner att hoppet är helt ute. Vår efterlängtade och älskade lilla mini blev inte äldre än 6 veckor och tre dagar. Fy vad det gör ont i hjärta och själ :,(

Usch fy vad ledsen jag blir när man läser. Vill bara ge dig en stor stor kram..
  • Pluttan

Haha...Jag är me trött trött trött. Skönt man fortfarande är mammaledig :D

• Pluttan

Jag skulle nog hoppat över osten. Det finns alltid en liten risk för bakterier och den känns inte värd att utsätta sig för enligt mig iallafall.

Svar på tråden Julibebis 2014