• Pluttan

Julibebis 2014

Hittar inte heller FB gruppen. Är gärna med så länge vi håller den hemlig såklart

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan

loppanojag: Jag har inboxat dig. Vill gärna va med i fb-gruppen. Är det ok att jag skickar vänförfrågan?? Tycker det känns onödigt att skriva ut mitt namn här på fl.

• Pluttan

Oj visst ja. Min profilbild är jag och dottern. Jag har solglasögon.

• Pluttan
    Nimah skrev 2013-11-28 18:14:47 följande:
    Hur funkar Facebook gruppen, plingar telefonen varje gång nån skriver där?

Nej det gör det inte.
  • Pluttan

Mitt humör flackar fram o tillbaka..Men går det inte riktigt min väg kan jag bli lite jobbig , haha..;)

• Pluttan

Stort grattis till er som gjort vul. Snart min tur. Bara tretton seega dagar kvar..

• Pluttan
    gubbenhilfe skrev 2013-11-29 17:55:10 följande:
    Mitt namn här är en så fånig historia från när jag var typ 14. Jag var kanske lite vild när jag var liten och vid ett tillfälle när jag och mina vänner hade fått i oss lite för mycket alkohol så försökte vi komma på vad jultomten hette på tyska och i våra berusade hjärnor tyckte vi att gubben hilfe var den uppenbara översättningen. Jag har använt det som användarnamn på olika ställen sedan dess.

Hahaha....XD
  • Pluttan

Jag hoppar in här emellanåt fast jag är med i fb gruppen. Tycker det är trevligt att vara med på båda ställen :)

• Pluttan
    gubbenhilfe skrev 2013-11-30 11:02:17 följande:
    Min symptom är nästan borta. Mina bröst ömmar lite när jag tar av mig BH:n på kvällen och jag mår lite illa. Ingen molvärk alls. Det oroar mig lite i och med att hon hade så svårt att hitta något på UL. Jag är ju inte en orolig människa egentligen men nu är jag lite rädd för att det inte växer där inne längre. Försöker intala mig att allt är OK och jag vet ju att symptomen försvann ett tag med sonen oxå. Jag har inte gått upp något, är inte svullen. Det enda som är lite annorlunda är att det är jobbigt att byxorna skär in lite i magen när jag sitter. Men nej! Nu tänker jag vara positiv och virka lite ugglor och bollar till barnvagnsmobilen. Ha en fin helg alla!

Känner igen mig lite. Mina bröst ömmar inte heller så mycket. Men när jag tar av mig bh:n på kvällen. Då spänner och ömmar det som tusan. Men å andra sidan har jag börjat och kissa på nätterna igen..de va ju ett tag sen.. Dessutom har mitt illamående blivit bättre..:P..Helt plötsligt har jag fått sån sug efter chokladpraliner typ paradis som jag inte kunde tänka på för nån vecka sen..:)
  • Pluttan

Haha..har just nu såna nojjor att jag ligger och klämmer bebisen om jag ligger halvt på sidan när jag ska sova (favvo ställning)..Likaså när troskanten går in för hårt :D..

Svar på tråden Julibebis 2014