normajeanbaker skrev 2013-12-04 17:01:23 följande:
Jag är så fruktansvärt orolig just nu. I söndags kväll kom det lite lite mökrött/brunt på papperet när jag torkade mig. Jag tog det lugnt och tänkte att små blödningar/färgade flytningar faktiskt inte är något ovanligt. Det har nu hållt i sig sedan i söndags, det kommer även lite i trosorna, alltså inte bara när jag torkar mig. En gång när jag var på toa idag så kom det riktigt slemmigt brunt klet (ursäkta äcklet) när jag torkade mig. Saken är den att jag knappt haft några symptom alls, så jag kan inte säga om symptomen avtagit.. jag ska ringa till gyn direkt imorgon bitti, nu har de tyvärr stängt telefontiden för idag. Jag vill verkligen, verkligen göra ett vul för att se om jag har ett missfall på gång, eller om hjärtat slår som det ska. Är i vecka 8+5. Kan jag "kräva" en undersökning? Ni som haft blödningar, både såna som lett till missfall och såna som varit "ofarliga", hur har det varit för er? Någon som har eller har haft som mig? Jag är så jävla rädd, det här barnet är så efterlängtat :'(
Åh stackars dig. Jag hoppas så att dina blödningar lugnar ner sig snart. Och att du får se ett litet hjärta picka på. Håller tummarna.