Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Usch sitter på tåget och fick värsta känslovågen som sköljde över mig :/ kände bara att jag behövde gråta ut ordentligt men går ju inte här så får snällt kämpa emot gråten..
Många nya, vad roligt med en massa sommar-bebisar! :)
Iness: Inte konstigt om du inte hunnit förstå eller har svårt att glädjas när ni inte riktigt planerat för det. Men jag förstår det som på dig att behålla barnet känns som det enda rätta? Det kommer sjunka in snart ska du se och med det kommer nog också glädjen. :)
Är det någon som märker skillnad i illamåendet på vad ni äter? Ngt som är Big No och något ni mår toppen av? Jag har dragit parallellen att min bebis vill ha en riktigt tjock och go mamma för de ggr jag ätit hamburgare (2 dagar i sträck nu, haha) så har jag mått som en prinsessa i flera timmar. Annars är illamåendet över mig nästintill konstant. Kan dämpas lite av att äta men om jag försöker vara nyttig och tex äta frukt så är det tillbaka efter typ 5 minuter. Så som sagt, hamburgar-diet närmsta framtiden? :P Jag är iaf inte det minsta socker-sugen (till skillnad från annars) så godis går helt bort. Viss färdigmat (frysta rätter) går också bort. Har väldigt svårt för dotterns burkmat också (ja inte för att jag äter det själv :P men bara lukten och åsynen av det)...lite synd när hon är inne i en period när hon matstrejkar hemma-lagad mat.
Usch hela familjen skulle ut och handla och ha det allmänt trevligt, men själv sitter man hemma och mår så jävla illa! Tur illamåendet är för en god sak. Någon annan än jag som kämpar för att öka i vikt?? Gick upp 6 kilo med sonen och vägde då som mest 52. Har nu en start vikt på 44 och hoppas iaf få gå upp minst 10 kilo, sedan får kilona gärna stanna kvar.
Borde vara mitt i v. 6 nu. Har haft vissa dagar/stunder av illameaende (hittills utan spyor) men inte alls som forra gangen nar det var mera konstant. Men jag ar trott, har problem med aptiten trots att det ofta river i magen och jag inte alls klarar att ha dem tom.Men inget smakar och klarar inte av att ha magen full. Brosten ar stora och annu ganska omma (speciellt kvallar/natter)och magen svaller upp som en stooor boll pa eftermiddagarna. Ganska mycket molvark denna vecka
Har det jobbigt med magen idag :( känns som någon sitter på den så det nästan är tungt att andas. Någon mer som har så?