• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Smalltowngal
    Jo anna skrev 2013-11-14 14:43:26 följande:
    Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.

Häftigt grattis :) har du ätit pergotime?
  • Nimah

Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.

Vad skönt att allt såg bra ut, och två hjärtan! Grattis!
  • Frida Andersson

Oj så avis jag blir, skulle gärna få två till med en gång.
    Har ju bara tio månader mellan mina flickor och det har vart så kul med två små p samma gång

GRATTIS  
  • Pluttan

Åh vad mysigt med tvillingar. Vi har det i släkten

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • gubbenhilfe
    lillagreizn skrev 2013-11-14 14:13:57 följande:
    Jag hade inte berättat men tanke att det är så tidigt och allt kan ju ske, dessutom har arbetsgivaren ingenting med det att göra i ett sånt här tidigt skede. 
    Klart att vad som helst kan hända, men man måste ju ändå förutsätta att allt ska gå vägen. Eller så tänker jag i alla fall. Jag kommer berätta då jag tycker att arbetsgivaren har med det att göra. Om det skulle visa sig att de inte vill anställa mig för att jag är gravid så är det i vilket fall som helst inte en arbetsgivare jag vill ha.
  • gubbenhilfe
    Wopr skrev 2013-11-14 14:53:25 följande:
    Tack! Det frustrerar mig mycket också. Plus alla cyklister som tror att de äger vägarna.
    ja, cyklisterna ska vi inte ens prata om. De är inte kloka!
  • Jensan78

Grattis alla nya plussare!! Här mås det blääää! En sjuk trötthet och illamående som fan! Har varit på mvc hos läkarn idag. Ny illamående medicin och sjukskriven i 2 v framöver. Inte kul men så får det bli. Jobbar själv med patienter och konstiga lukter Nu blir det svårt att hålla det hemligt på jobbet! Men men det får bli som det blir! Händer det något så vill jag ju ha deras stöd iaf! Det var någon som skrev ang Prostrafen att det skulle vara skadligt för fostret. Jag frågade idag och det är absolut inte så. Det görs åtskilliga studier och man har inte kunnat påvisa någonting. Så ta allt med en nypa salt! I så fall skulle ju inte alla bm och läkare rekommendera denna produkt. Ha en go kväll!

• Kevinsmamma09
    Va underbart, stort grattis!!

Spännande att se om du också väntar tvillingar mamiama 
Svar på tråden Julibebis 2014