Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Jo Anna, coolt!!! Då e vi kanske 2 st här som väntar tvillingar!
Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.
Åh vad mysigt med tvillingar. Vi har det i släkten
Mode mee tvillingar nu? ;) kul för er! :))
Grattis alla nya plussare!! Här mås det blääää! En sjuk trötthet och illamående som fan! Har varit på mvc hos läkarn idag. Ny illamående medicin och sjukskriven i 2 v framöver. Inte kul men så får det bli. Jobbar själv med patienter och konstiga lukter Nu blir det svårt att hålla det hemligt på jobbet! Men men det får bli som det blir! Händer det något så vill jag ju ha deras stöd iaf! Det var någon som skrev ang Prostrafen att det skulle vara skadligt för fostret. Jag frågade idag och det är absolut inte så. Det görs åtskilliga studier och man har inte kunnat påvisa någonting. Så ta allt med en nypa salt! I så fall skulle ju inte alla bm och läkare rekommendera denna produkt. Ha en go kväll!