• mamiama

Julibebis 2014

Jag skrek ut i v 12 att vi var gravida! Kändes som en evighet att vänta så länge så fattar inte hur ni kan vänta så länge, jag är så jäkla glad och stolt! Sen tycker jag det är jätteroligt med instagram, jag och en handfull andra tvillinggravida lägger flitigt upp bilder på magar och inköp, jätteroligt!

Äntligen fredag och lite helg-vila!! På måndag är det läkarbesök och ev nån procents sjukskrivning.

• mamiama

Man räknar olika beroende på hur lång mencykel man har och när man har ÄL osv, sen kan det ju ändras vid ul efter mätningar på barnet.

• mamiama

Jo, man kan ha släppt ett ägg tidigt eller sent i menscykeln och därav vara längre eller mindre långt gången...

• mamiama

Min moderkaka har alla 3 ggr legat "Previa" alltså för öppningen, men sen flyttat på sig. Så även denna gång... Hoppas den flyttar sej igen!

• mamiama

Bm sa att jag skulle räkna 2 timmar för rul (!) nog för att det är 2 men två timmar?? Å så ska man vara kissnödig när man kommer dit, lycka till! Haha

• mamiama

Lollisen, jag har EXAKT samma problem, har med haft ätstörningar och även om man haft det under kontroll kroppsligen finns de där tankarna i huvudet för gott känns det som. Blir inte bättre av att jag med nu gått upp 10 kg! Och att det är 2 st därinne, då jag inte vet exakt vad som kroppsligen väntar har jag ingen kontroll. Ingen kontroll

Svar på tråden Julibebis 2014