• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Titt ut
    Smulan 89 skrev 2014-07-29 07:25:49 följande:
    Äntligen är det min tur att bifoga en bild på gravtest =)
    De två översta tog jag idag, på bim+1 och det understa tog jag på bim-1

Ni vet den där härliga (läs vidriga) känslan man har i halsen och munnen efter man har spytt. Den känslan har jag haft i flera dagar. Började några dagar innan bim. Inte bara på morgonen, utan dygnet runt. Det stör mig inte så mycket, då det är kanske lika påtagligt som molvärk. Man mår inte jätteilla, men det ligger där som en äckel-känsla hela tiden.
    Grattis!
  • Titt ut

Nu börjar det närma sig att börja med ÄL-test för mig, på torsdag tar jag första testet av 10 st. Tror att ÄL kommer att vara runt den 14 aug. Jag har köpt clearblues digitala med dubbel hormon indikator. Jag vill att det ska vara nästa vecka nu!! Så veckan runt den 28/8 vill jag inte ha mens. Äntligen är det augusti, har ju väntat på den här månaden sen i februari!

• Carolina01

Det man inte vill ska hända har nu hänt, fick i fredags blödningar som visade sig vara ett ma i ca v13, var i v15 i fredags... Mår fruktansvärt dåligt över detta!

Så nu återgår vi till frågan om vi ska försöka skaffa ett till barn eller om vi ska nöja oss med de två fina vi har...

• Titt ut
    Carolina01 skrev 2014-08-03 21:48:57 följande:

Det man inte vill ska hända har nu hänt, fick i fredags blödningar som visade sig vara ett ma i ca v13, var i v15 i fredags... Mår fruktansvärt dåligt över detta!

Så nu återgår vi till frågan om vi ska försöka skaffa ett till barn eller om vi ska nöja oss med de två fina vi har...

Nej vad tråkigt...

Styrkekram till er
  • Josefine0811

???

Carolina01 skrev 2014-08-03 21:48:57 följande:

• Emizz86

Samma för mig, tror jag har ÄL runt 15 augusti! Ska bli så spännande att börja bebis verkstad igen! Dagarna bara kryper fram ;)

Titt ut skrev 2014-08-03 15:38:32 följande:

Nu börjar det närma sig att börja med ÄL-test för mig, på torsdag tar jag första testet av 10 st. Tror att ÄL kommer att vara runt den 14 aug. Jag har köpt clearblues digitala med dubbel hormon indikator. Jag vill att det ska vara nästa vecka nu!! Så veckan runt den 28/8 vill jag inte ha mens. Äntligen är det augusti, har ju väntat på den här månaden sen i februari!

• chiqita

Åh, kram Carolina!
    För mig som bär ökad risk för kromosomproblem samt med en sen abort i bagaget kan jag ändå tänka att var bra att kroppen lyckades rensa bort det på egen hand. Hoppas ni mår bättre snart igen!

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)