• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Titt ut
    Smulan 89 skrev 2014-07-01 14:29:25 följande:

Igår kväll innan jag skulle lägga mig så la jag ett grav-test på plats på toa för att kunna testa idag på morgon. Stod på toa med testet i handen och då kom mensen. Fan vad deppigt :(

Tråkigt! Hoppas gravtestet kommer till användning nästa månad.
  • chiqita

Så var det åter väntan. Hade ju något som kunnat vara mens, om än väldigt sparsam. Det var i a fall för 35 dagar sedan. Den här gången har jag faktiskt inte haft en massa symptom från förmodad ÄL men någon dag efter förmodad bim har de kommit, fast i ny skepnad. Om det betyder något eller inte återstår att se. Några test tänker jag dock inte ta förrän jag gått några veckor till, dvs om inte mensen kommer då. Hoppas alla andra har en fin sommar. Håller tummar för några fina plus nu.

• Carolina01
    chiqita skrev 2014-07-11 19:26:28 följande:

Så var det åter väntan. Hade ju något som kunnat vara mens, om än väldigt sparsam. Det var i a fall för 35 dagar sedan. Den här gången har jag faktiskt inte haft en massa symptom från förmodad ÄL men någon dag efter förmodad bim har de kommit, fast i ny skepnad. Om det betyder något eller inte återstår att se. Några test tänker jag dock inte ta förrän jag gått några veckor till, dvs om inte mensen kommer då. Hoppas alla andra har en fin sommar. Håller tummar för några fina plus nu. smile1.gif

Spännande, hoppas det är nått!

Jag är i v12 nu och det börjar stabilisera sig lite med alla gravid hormoner vilket är skönt :)
  • chiqita

Carolina: skönt att redan vara så långt på väg
    Tja.. Hoppas ju men är rädd att kroppen luras. Dock är det annorlunda så kanske kanske.. Har gått på akupunktur för att stärka hinnan. Förra gången jag blev gravid gick jag två gånger innan det tog sig. Den här gången har jag gått tätare för att boosta. Känns för otroligt att det skulle ta sig så fort men oj vad lycklig jag skulle bli om det gör det

• Titt ut

Hej tjejer!
    Har alla tagit semester härifrån?  Solig
    Jag hade ÄL förra helgen och väntar nu på att mensen ska komma, sen ska vi äntligen sätta igång bebisverkstaden. Som vi har väntat!!

Hur går det för er andra som försöker och som ska börja?

• Smulan 89

Jag har bim på måndag om jag räknat rätt, så om mensen inte kommer någon dag för tidigt, så testar jag väl på måndag eller ev på söndag.

• Titt ut
    Smulan 89 skrev 2014-07-24 23:14:30 följande:

Jag har bim på måndag om jag räknat rätt, så om mensen inte kommer någon dag för tidigt, så testar jag väl på måndag eller ev på söndag.

Spännande! Håller tummarna för er! Glad
  • Carolina01
    Smulan 89 skrev 2014-07-24 23:14:30 följande:

Å va spännande, hoppas det blir nått:)!
  • Carolina01
    Titt ut skrev 2014-07-24 22:49:51 följande:

Hej tjejer!
    Har alla tagit semester härifrån?  Solig
    Jag hade ÄL förra helgen och väntar nu på att mensen ska komma, sen ska vi äntligen sätta igång bebisverkstaden. Som vi har väntat!!

Hur går det för er andra som försöker och som ska börja?

Lycka till:)!
  • Josefine0811

Nu är det sista dagen på semestern, ikväll flyger vi hem och imorgon tar jag ut min p-ring och börjar försöka på syskon nr 3 :)

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)