IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014
Jenkis, hur går det för dig?
Jenkis, hur går det för dig?
Zila, håller tummarna för idag!
Vad roligt att ni är fler som börjar närma er äggplock och allt vad det innebär.
Jag ahr som sagt gett upp hoppet om att det här skulle ha funkat. Känner att alla mediciner är ur kroppen vid det här laget och alla känningar har försvunnit. Hade en riktigt dålig dag igår men massa depp. Kanske orkar man samla ihop allt igen och göra FET, men inget som känns självklart just nu...
Tack tjejer!
krabaten, vad härligt det låter. Skulle behöva en sån dag.
Håller tummarna Zila!
Själv har jag fått mens och vet inte riktigt vad man ska göra nu...
Inte pratat med kliniken. Orkar inte ens höra av mig till dem. Känns som om att nu vet jag att jag kan inte få barn. Har gett upp.
Tessan, hur gick ni vidare efter förra försöket? Vet liksom inte vad som händer när man inte lyckas. Skickade tillslut ett mail till kliniken men inte hört nåt från dem. Orkar inte ringa och förklara att det inte blev nåt.
Tack för info tjejer. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ska inse att jag aldrig kommer få barn. Sorry för allt depp.
Håller tummarna för er tjejer som ska på äp!
Vet ni vad, jag fick ett positivt grav test idag! Men vågar inte riktigt glädja mig eftersom jag har lite småblödningar och känner inte av nåt i kroppen. Helt chockad eftersom jag fick en blödning i helgen då jag skulle ha mens och testade negativt också
Håller tummarna för många fina befruktade ägg för er alla! Vad roligt att ni är så i fas med varann :)
Tomas gjorde äp på mig också. Snabbt som attan jobbade han iaf. ET gjorde Jan.