• Moolie

Nordic IVF Center Malmö

2014bebis skrev 2014-03-18 07:01:47 följande:
    Härligt då är det bara det värsta kvar ... väntan. Jag har testdag 29/3 men jag kommer att veta på måndag. Vid de 3 senaste et har jag fått mens 14dagar efter äp. Bara att hålla ut och hoppas varje dag. Blev det några till frysen eller ni hoppade över det? Hoppas du inte misstycker att jag frågar. Finski, hur går det för dig? Är inte riktigt med på var i behandlingen du är. =) Moolie, hur mår du? Libra, hur gick det för dig på din röntgen? För det var väl nu i dagarna du skulle kollas.

Jag mår skit! Mentalt och fysiskt är jag helt slut... De senaste tre dagarna har blödningarna ökat. Idag fick jag det i princip fullskaligt... Vi har en tid hos en överläkare på sjukhuset på måndag. Men nordic tyckte att det absolut inte behövde betyda något... Fullskaliga blödningar får 1/3 av alla gravida kvinnor. Och inte allt för sällan är det så genom hela graviditeten... Och jag som hade hoppats på att antingen få ett avslut på graviditeten eller att blödningarna slutat... Undrar just hur många ultraljud man får om man är gravid och har blödningar... En gång i månaden? Inga extra alls?
  • Moolie
    2014bebis skrev 2014-03-22 14:15:02 följande:
    rd10 här och mår verkligen skit av lutinusarna. Usch vad jag tycker illa om dom.

Funderar på att testa i morgon men vet inte om jag vågar.

Hur går det för er andra?

Missfall i v9+6. Idag, kl 15. Allt kom ut. Och jag förstår vad folk menar med "klumpar" vid missfall. Det var en klump på 15*3 cm.
  • Moolie
    Finmamma skrev 2014-03-23 19:52:20 följande:
    :(((

Verkligen!! :((
  • Moolie
    finski skrev 2014-03-23 21:07:10 följande:
    Jättetråkigt Moolie! Kram till dig!

Kram!!
  • Moolie
    Finmamma skrev 2014-03-24 09:12:20 följande:
    Hahahaha hon sa 13 00 trettonhundra! Jag har hört fel.

Imorgon gäller det, nervöst

Håller tummarna för dig!!

Kram!!!
  • Moolie
    Edison skrev 2014-03-24 18:03:06 följande:
    usch moolie :( Beklagar verkligen! 
    Tack!! Är sjukskriven en månad nu...
  • Moolie

Lite blod, har jag fått höra hela tiden, är ingen fara! Och det är det inte egentligen! I början känns ju allt jätte konstigt... Mensvärk men ingen mens... Stickningar i livmodern... Äggstockarna ömmar för oss som är stimulerade... Och då känner man ändå att hoppet kanske är ute... Kommer där då blod med.

Något mer som jag fått höra är att varje graviditet är lika individuell som barnet i magen... Och det gör ju inte en mindre nojig heller!

Kram på er!!

• Moolie
    2014bebis skrev 2014-03-25 09:41:48 följande:
    Då var nog min resa slut för 5:e gången. Stört blöder och har testat negativt igen.

Önskar er allihop stort lycka till!! Hoppas ni får de efterlängtade plussen!

Kram

Åh!! :(( Kram på dig/er!!! Så tråkigt!!!
  • Moolie
    Libra1 skrev 2014-03-26 09:56:41 följande:
    Jag tog en liten paus från allt i helgen.

Stora kramar till Moolie och 2014bebis. Så ledsen för er skull. :(((

Idag ringer läkaren mig så jag får svar på magnetröntgen. Snälla sten var borta!!!

Håller tummar och tår!!!
  • Moolie
    ITM skrev 2014-03-26 12:00:44 följande:
    Nu kom mens helvetet... :( Är de någon som vet hur snabbt man får börja nu behandling? Lycka till Libra!

Jag pratade precis med kliniken om vårt fall.... Vi fick missfall precis innan v10. Och vi måste vänta två cykler. Två cykler så är man inne i maj/juni. Och de skulle vara där hela juni och tillbaka i slutet av juli.
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö