• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

Å då måste jag tillägga detta är 9e fulla ivf för syskonförsök...aldrig ens varit påtänkt med att odla till blastosyst.

• mom2012

Gina43 ingen fara :) Då vi aldrig fått till dag5 tidigare så är jag lite orolig om detta går i lås :)

• mom2012

Gina43 tråkigt att höra att du testat minus. RD 9 är väl lite tidigt? Men du fick en blastosyst?

Ang 3 pack. Vi fick inte köpa 3 pack sist pga våra odds va för dåliga för graviditet med tanke på antal misslyckade försök. Hoppas ni får köpa 3 pack och inte hamnar i singelförsök som oss....då är det dyrare. 30 tkr per försök istället för 3 betala för 2.

• mom2012

Men å va tråkigt målamitthjärta. Hoppas hoppas att det ser bättre ut nästa vecka. Menar de att graviditeten stannat av?

Första graviditeten eller har ni varit gravida förut?

• mom2012

Fick samtal från kliniken nu och 1 blastosyst är där och redo för återföring. Vet inget om kvaliteten för det sa hon ej men oerhört spännande då vi aldrig aldrig fått blasto! Inget till frys som det ser ut nu. Vi är ändå nöjda, avslutning med flaggan i topp (vårt sista försök).

• mom2012

Det låter inte alls bra. Har du ont hela tiden, eller bara vissa dagar i cykeln?

• mom2012

Gina43 det låter som att det kanske är mensen....men hade jag varit dig hade jag kört lutinus till testdagen ändå och sen testat slutliga testet.

• mom2012

Någon som vet hur länge ovitrelle sitter i efter ägglossning? Jag brukar tests ok dag 7 efter sprutan. Då brukar den va ur kroppen. Nu tar jag låg dos ovitrelle varannan dag/var 3e dag och undrar om någon annan fått samma och vet om den lilla lilla dosen extra hcg syns på gravtest ??? Dosen ovitrelle är 1/4 av 250. Dvs ca 60.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö