Nordic IVF Center Malmö
Libra tar du 2 puffar, 1 vardera näsa och 4 ggr per dygn?
Libra tar du 2 puffar, 1 vardera näsa och 4 ggr per dygn?
Blomster jag tar ovitrelle även efter ägglossningsdagen för att se om det kan hjälpa kroppen på traven . Min 9e ivf (färska) där jag fått 2 perfekta eller 1 perfekt + 1 okay ägg varje gång. De va tvungen testa Ngt nytt. Sista försöket för oss
Libra jag tog 1 puff i varje näsborre 3 eller 4 ggr per dag. Minns inte. Sen minskade man till 1 näsborre.
Aha. Jag missuppfattade. Jag tog Enanton depot injektioner för att gå in i klimakteriet. Spray tog jag bara i samband med ivf.
Libra du som oclså kört extra ovitrelle. Jag tar sista ovitrelle 29/5 och har td 4/6. Kan det v erkligen räcka för att ovitrelle ska ha gått ut för att göra ett test då?
Brösten slutat ömma. Pms humör. 4 dgr kvar till beräknad mens. Känner mig låg :(
Ruvardag 6.... hur är det möjligt att tiden kan gå så här långsamt :) Fast dag 6 med blasto skulle kunna ge utslag på gravtest i bästa fall....fast här går det ej att tjuvtesta I om jag har ovitrelle stöd fortfarande. Tar sista ovitrelle på torsdag. Sen vänta på att den går ur innan jag kan testa..... vill ej testa innan den säkert gått ur I om att det blir falskt plus då.
Tråkigt att mensen kom i gång för er. Jag tror jag är på samma väg med pms humör nu och knorrade molande känsla i magen.... vi får se.
Libra1 minns du hur länge sista lågdosen ovitrelle satt i för dig? Jag tar 1/4 ovitrelle (6 "klick").
Tack!
Blir då sur och arg på min kropp. Mensvärk mega idag. Samma dag som alla andra försök. Mensen brukar komma cd13 efter ÄL. Suck! Varför kan det liksom inte bara funka.......