• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

Pratade med Nordic idag och de säger 4 dgr till innan ett pålitligt test......ååååå denna väntan. Man blir ju någon form av bridezilla fast för ruvningen. Var nere på stan o köpte 4 apotekets tester för jag vet jag inte kan hålla mig över helgen att testa :)

Här skiner solen och det är dags att börja runda av på jobbet för att ta helg!

• mom2012

Libra1 jag blödde också med enanton (har aldrig gjort det) och klinikens förklaring var att det kunde va känsliga slemhinnor.

Jag var rädd jag ej va nedreglerad ordentligt och ej skulle få starta.

• mom2012

Deppar ihop... varje dag blir strecken svagare så det är helt klart bara ovitrelle som ger utslag på stickan. Sista sprutan torsdags morgon 6.30. Skit me.

Då ska man samla energi till äggdonation i Riga. Har redan en kontakt där så det är resa o undersökning som ska till innan de hittar en donator.

• mom2012

Det mest retfulla är att kroppen spelar mig ett spratt. Ömma bröst. Ingen mens trots bim +1. Brukar få mensen 12 dgr efter äggplock. Kanske ovitrellen som gör att det dröjer? Idag är det dag 15. Men nu 60 h efter sista ovitrelle är det bara ett spökstreck som nästan ej syns på stickan.

• mom2012

Ikväll hälsade vi på ett par vänner. De har stora barn i 16 och 18 års ålder. Mitt i fikat kommer fråga från överförfriskad herrn i huset "jaha när kommer nummer 2". Trött jag blir på att folk och kolegor tar sig friheten att fråga. Hade vi velat och kunnat hade vi väl haft fler barn.. .eller så kan man få va nöjd med 1 barn. Dålig tajming dessutom.

• mom2012

Å målamitthjärta....jag kan inte föreställa mig vad du varit med om idag. Kramis

• mom2012

Någon här som testat med apotekets gravtest och fått falskt positivt? Det var mega negativt. Helt blankt. Sen gick jag och åt middag och när jag sem gick in på wc för att visa mannen att det var blankt....då var där 2 streck! Inget spökstreck. Tydligt streck. Jag är själv helt säker på att det är negativt och blev + pga tiden gått?

Titta själva ....vad säger ni?

• mom2012

Målamitthjärta på ett sätt va det kanske bra att tårarna kom idag? De hade säkert velat komma för längesen. ...men sen blir man "för stark" och låser in känslorna. Ivf gör en väldigt stark men samtidigt väldigt svag. Jag grät sist hos Nordic vid återföring....det är så mycket hormoner och känslor och besvikelser och förväntningar.

Kramar till dig

• mom2012

Blomster 84. ...vet du vad galet vi gjort. Mannen fick kissa på mitt andra test nu ikväll. Är det plus i morgon när vi vaknar så ska jag reklamera alla mina apotekets gravtest. Jag har testat med billiga stickor jag köpte på internet och de va minsann minus flera dagar efter testet togs. Inget falskt plus när det torkar mm. Ska bli spännande och se om mannen är gravid i morgon Hihi hi.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö