• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

VUL idag gick fint. Allt såg normalt ut. Där finns 6 äggblåsor på 7-10 mm. Låter ju perfekt! Nästa VUL på fredag på dag 7. :)

• Libra1

Jag fick förresten en ny kvinnlig läkare idag. Såklart har jag redan glömt hennes namn. :P Hon står inte med på hemsidan.

• Libra1

Någon som fått till en sjukskrivning under och efter behandlingen? Jag orkar inte med mitt jobb just nu. De stressar mig och jag mår dåligt både fysiskt och psykiskt. :-/

• Libra1

Nassa: Hoppas det är något positivt. Jag mailade dem och hörde men tyvärr så godkänner tydligen inte Försäkringskassan sjukskrivning från IVF-läkare. Så jag fick ett tips om att gå till vårdcentralen istället. Jag biter ihop och jobbar imorgon också sen sjukar jag mig först i 7 dagar. Så får vi se!

• Libra1

Edison: Jo så får jag nog göra. För det är ju inte IVFen i sig som får mig att må dåligt. Utan alt runt omkring.

Första Orgalutranen tagen. Kändes ju inget särskilt. Jag som stressat upp mig enormt inför den här "hemska" sprutan. :P

• Libra1

2014bebis: Den nya läkaren kändes bra att prata med. Hon var bestämd och då litar man på henne. Men visst blir man lite nervös om en ny ska göra ÄP. Vill ha någon som man hört är bra. Fast de skulle väl knappast anställa någon dålig. Dumt att hon inte står med på hemsidan. Vill läsa om vem hon är. :)

Jag kommer bara jobba idag med. Sen sjukskriver jag mig i 7 dagar. Behöver jag mer tid så går jag till VC. Så får det bli. Jag vill må bra just nu!

• Libra1

VUL idag gick bra. 9 fina äggblåsor. Ska bara dit för en extra kontroll på måndag. Det blir troligtvis äggplock på onsdag, men kan bli på torsdag. Vi får se! Det börjar närma sig i alla fall. :)

• Libra1
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling: 
    Moolie
    ITM

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    24 Mars - Edison
    5 april - 
    Libra1

{#emotions_dlg.flower} VUL:
    31 mars VUL 1, 3 april VUL 2 - Edison
    11 april - Libra1

14 april - Libra1

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    26 mars - Nassa
    7 April - Edison
    16-17 april - Libra1

Vecka 19 Bebis2014

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    28 mars - Nassa
    9 April - Edison

Plus Testdag:
    14 april - Nassa

Gravid Gravida och BF:

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 (4 färsk, 1 FET där embryot inte klarade sig)
    Moolie - 1
    Bebis2014 -  5 färsk
  • Libra1

Får ta det när någon sitter vid datorn. :)

Då ses vi kanske på måndag. :P

• Libra1

Nassa: Hoppas det inte är någon fara. Mensvärk kan man ha som gravid också och även lite blod. Hoppas det blir positivt imorgon.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö