• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

De svarade att jag borde ha fått utslag på graviditetstesten fortfarande då. Så det var antagligen ett väldigt tidigt missfall.

Jag avvaktar någon dag!

• Libra1

Nassa: Vad skönt att höra att det verkar sköta sig själv. Det är ju det bästa i denna situationen.

Vi har valt att vänta lite med nästa försök. Ska operera bort den kvarvarande stenen i gallgången då jag fått stora problem igen. Så kanske augusti. Någon som ska göra ett nytt försök då? Eller senare i höst?

• Libra1
    Nassa skrev 2014-05-06 18:05:20 följande:
    Jag fyller 41 i september så jag har inte tid att vänta för mycket......
    Då är det ju verkligen bra att du slapp cellgifter. För då måste man tydligen vänta i ett halvår.

Hoppas ditt hcg går ner snabbt så ni kan göra ett nytt försök.

Har du fått göra en spolning av äggledarna? Jag har inte fått göra det. Någon som gjort det på Nordic? RMC tyckte det var dumt att störa i onödan för min skull. Men jag är så nyfiken på om det kan vara vårt problem.
  • Libra1
    2014bebis skrev 2014-05-06 21:14:28 följande:
    ITM, skönt att du snart är igång igen!!
    Blev glatt överraskad idag när Sorana hittade 10 äggblåsor och Pia bara hittade 4 vid vul förra veckan. 8 ägg fick jag så nu håller jag tummarna att dom delar sig dom dom ska.
    Grattis! Det var ju en bra skörd. :)
  • Libra1

2014bebis: Jag håller tummarna hårt. Vi fick tillbaka ett och de andra var också lite långsamma. :-/

• Libra1
    2014bebis skrev 2014-05-08 10:43:58 följande:
    Nu orkar jag verkligen inte mer. Nordic ringde o meddela att det finns inget embryo för återföring. Min värld har fullständigt rasat och jag ger upp.
    Åh neeeej! Blir så ledsen för er skull. :((((
    Hoppas du hittar styrkan snart igen.
    Tusen kramar (fast att det antagligen inte hjälper)
  • Libra1

ITM: Jag blev sjukskriven pga stressreaktion nu sist. Blev det under ruvningen. Kändes bra! Gick till vårdcentralen.

Trevlig helg själv! :)

• Libra1

ITM: Det där har jag också varit på dem om. Jag har en lite kortare cykel. Tog upp det med Sven på Nordic men han sa att man inte kunde göra något. Vad ska du ta för extra hormoner? Har hört att vissa får Progynon. Eller räcker det med Progesteron?

• Libra1

ITM: Tack för tipset! Ska höra med dem. :)

Ja och lycka till alla som är igång. Jag är inte heller så aktiv just nu. Hoppas på ett försök i augusti. :D

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö