• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

walkwithme: Vad kul! Ja då kanske vi ses. :) Hoppas du slipper överstimulering. Jag fick ett snäpp högre dos mot för 2 år sen. Fick spruta i 9 dagar istället för 11 så vet inte om något ändrats för mig.

• Libra1
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling: 
    Moolie
    ITM

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    24 Mars - Edison
    5 april - 
    Libra1

{#emotions_dlg.flower} VUL:
    31 mars VUL 1, 3 april VUL 2 - Edison
    11 april - Libra1

14 april - Libra1

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    26 mars - Nassa
    7 April - Edison
    16 april - Libra1

Vecka 19 Bebis2014

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    28 mars - Nassa
    9 April - Edison
    19 april - Libra1

Plus Testdag:
    14 april - Nassa

Gravid Gravida och BF:

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 (4 färsk, 1 FET där embryot inte klarade sig)
    Moolie - 1
    Bebis2014 -  5 färsk
  • Libra1

Oj vad det spänner här. Det var kanske dumt att städa idag. Så nu blir det soffläge. :)

• Libra1

Det gick väldigt bra idag. 12 ägg fick vi ut. Jag är glad. Trodde aldrig det skulle bli så många.

Återföring på lördag. De verkade inte tycka att vi behöver ringa imorgon och fråga hur det gått. Har ni gjort det? Tar de för givet att det funkar? Det kändes som det. Fick också frågan om vi ville ha två. Även om vi är ett gränsfall. Vet inte om jag vågar. Hur hade ni gjort? Alla mina embryon har fäst mer eller mindre. Svårt!!!

• Libra1

walkwithme: Vad spännande! Blir det 1 eller 2 för er? Jag tror det bara blir 1 denna gången. Även om tvillingar lockar så försöker jag tänka på vad som är bäst för mig och bebisarna. Att risken/chansen finns. Klurigt!!!

• Libra1
    Nassa skrev 2014-04-18 13:19:45 följande:
    Nu har jag testad positivt tisdag, onsdag och idag fredag. Känner mig inte gravid men får väl tro på det nu. Pratade med Eva igår och hon sa att alla graviditeter är olika. Fick en tid för UL redan nästa vecka och ett till den 14 maj. kommer vara bortrest 28 april och 10 maj då jag borde göra ett UL.

Libra1 och walkwithme: Grattis till fina resultat på äp!

Jag hade exakt samma tankar som er 1 eller 2???? Men jag satte in två efter Pia sa att min chans till tvillingar är lika med noll. Men chansen att bli gravid ökar. Eva sa igår att det är ovanligt med tvillingar trots att man sätter tillbaka 2. Men visst händer det. För mig kändes det helt rätt beslut med två när jag väl gjorde det. Jag fick bara två fina av de 13 ägg vi plockade ut. 7 blev befruktade men 5 fick inte tillräckligt bra kvalitet för frysen.

Glad påsk och kram till er alla! Håller tummarna att det går bra imorgon och att det blir lyckade resultat!!!!
    Vad härligt att det håller i sig. Men visst är det svårt att tro på. :)

Vi får se hur fina de är imorgon. Är det ett toppembryo så blir det nog bara ett. Annars tar vi nog två.

Glad påsk på er alla!!! :D
  • Libra1

Vi fick också bästa möjliga betyg på vårt. Så kul! Så nu är jag också ruvare. Våra 5 andra höll inte måttet igår men de skulle odla vidare för att se om de kan bli blastocyster. Har inte bestämt om vi vill frysa några ännu så de ringer på tisdag. Testdag 4 maj. :)

• Libra1
    walkwithme skrev 2014-04-19 21:02:42 följande:
    Idag fick vi tillbaka ett kanonägg. Citat Pia: " Hade det funnits betyg för ägg hade det här fått MVG ." Alla 7 blev befruktade men de var tveksamma med resten så de skulle odla vidare till blastocyster och om de klarade det kunde det bli något till frysen. Känns skönt att vara ruvare nu. Nu gäller det bara att göra saker så att tiden går snabbt fram till testdagen. :)
    Grattis!!! :)
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö