• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

Blomster de ändrade inget mer än att jag gjorde långa protokoll igen och gonalf. Gjorde 2 med korta och elonva. Det passade inte mig tydligen :)

Jag har svärföräldrarna från helvetet så ja de finns! Huvva. Men min mor o far är kanon o har tagit min sambo till sig med hela sitt hjärta så nu får han känna vad han aldrig känt. Närhet kramar och att bli lyssnad på.

• mom2012

Jo det stämmer Gina43 men det va på eget bevåg. Kliniken står ej bakom något sådant som q10 eller tex dhea. Har försök.

• mom2012

Libra1 be om enanton. Jag mår faktiskt helt ok på det och slipper spraya och ha ont i näsan (fick jag). Tar inga adbacks eller Ngt. Känner av lite sömnrubbningar bara och värmen gör det svårt med vallningar som kommer ibland. Men man vänjer sig.

• mom2012

Har inte migrän tendenser. Så tyvärr vet jag ej om det är en biverkning. Läs på fazz vetja, står det om huvudvärk där så kanske det är dumt att prova.

Har de gjort en operation på dig pga endometrios? 2009 rensade fe bort mycket på mig, både endometrios "härdar " men även sammanvöxtningar i buken och en cysta på äggstock. Efter det va jag bra typ till 2014. Men eftersom vi försöker få syskon har jag också givit endometrios rejält med bränsle :( :(

• mom2012

Spännande! Det finns ju dem som fått blasto som varit på väg att kläckas som känt när den fäste. Kommer du lyckas hålla dig till testdagen? ? :)

• mom2012

Det lutar åt utredning för sekundär barnlöshet pga immunologiska problem. Vet inte därefter om det blir egna eller donerade ägg. Troligen donerade.

• mom2012

Det kan va inplanteringen :) Jag fick blödning (lite) ca 11-12 dgr efter äggplock. Du är ungefär i samma tid nu. Hoppas det går vägen!

• mom2012

Blomster 84. ....tråkigt :( Det låter tidigt att få mensen ruvardag 6 ärligt talat. Brukar du ha 11 dgr kort lutealfas? Tala med kliniken när du träffar dem. Kanske behöver du hcg support?

• mom2012

Blomster hcg support (eller liknande) kan man få om man misstänker att lutealfas är för kort för ägget att fästa. Jag fick ovitrelle att ta var 3e dag, lägre dos än vid ägglossning.

• mom2012

Någon här.som haft förhöjda värden på nk killer cells? Om ja vad behandlades ni med?

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö