Nordic IVF Center Malmö
Åh vad tråkigt att mensen kom !!! Men vad skönt du/ni hinner med et försök innan sommaren, och håller såklart tummarna för det
Hur är det med dig idag? Kram
Åh vad tråkigt att mensen kom !!! Men vad skönt du/ni hinner med et försök innan sommaren, och håller såklart tummarna för det
Lägg gärna in mig Libra1. Jag hade äggplock fredag 15/5. Et 20/5. Testdag 4/6.
Tack!
Varit på UL idag. Mina äggstockar hade gått tillbaka till "naturlig" storlek. Tydligen väldigt ovanligt att kroppen går tillbaka så snabbt efter alla hormoner. Men allt var tiptoe så vi får lov att köra ett FET innan sommaren. Ostimulerat med 5dagars. Så nu väntar vi bara in ägglossningen om ca 2 veckor. Någon som har erfarenhet av ostimulerat FET?
Jag uppdaterar listan lite. :)
Vill ni ha med något?
Väntar på ny behandling: Spraystart:
21 mars - Libra1 (IVF6) Sprutstart:12 juni - Libra1 (IVF6) VUL:18 juni - Libra1 (IVF6)
Äggplock:Vecka 26 - Libra1 (IVF6) ET/FET:Vecka 26 - Libra1 (IVF6) Testdag: Gravida och BF:2 Mars 2015 - ITM8 Mars 2015 - walkwithme7 Maj 2015 - MoolieGravid VUL: Antal försök:Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)Moolie - 2, ett färsk och en FETSindyrella1983 -4 färskförsök 2014bebis- 7 färska förskBarfota4 - 1Mom2015 - 5 färskförsök för syskon, påbörjar nu 6.e forsok på ny klinik
Imorgon är det dags för andra ultraljudet och troligtvis då jag ska få det bekräftat att det är ett MA. Lite jobbigt att jag skulle gå in i vecka 10 imorgon om allt hade varit bra.
Försöker plugga och motivationen är noll.. Bara två veckor kvar av terminen men jag känner bara för att ge upp!
Här är en matematiker noja. Är på RD 7 med ena blasto. Jag tog min extra dos ovitrelle i måndags. Den är på 62 mg. En dos av 250 mg går ur kroppen på 10 dgr. Motsvarar 25 mg per dygn. Om man räknar på min 62 mg gå dos så borde den varit 37 mg efter 1 dygn och därefter dygn 2 dom idag 12 mg. 12 mg hch bör väl inte ge utslag på ett gravtest? Eller??
Läste på fast och halveringstid är 30 h. Får räkna om :)
Hahaha. Ja nästan :)) kl 02 i natt är de 60 så då har det halverats 2 ggr så mängden I urinen till morgonen borde vara så låg att det ej blir falskt +.
Blomster 84 jag testade i morse o där va ett streck men strecket va så svagt att det mest va ett spökstreck. Mest troligt inte gravid. Men testdag först 4 juni när ovitrelle gått ur. Känns en evighet dit.
Idag var vi på kvinnokliniken för ett andra VUL, fick bekräftat att det var ett MA. Så på måndag blir jag inlagd för att ta bort det. Känns skönt att få det bekräftat och skönt jag kan beta av två tentor innan så det förhoppningsvis inte blir så mkt rester inför nya terminen.
Var dock inställd på en hemma behandling men känns skönt att det sker på sjukhuset, nu ska bara sambon försöka ta ledig eller byta skift så han kan följa med som stöd. Kändes mycket bättre att veta vad som händer sen.